Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg under november 2007

Av mArrA$ - 25 november 2007 14:13

Hejsan på er alla..

Mycket har hänt, ojoj.. =) Marras mår sååååå bra till att börja med.

Sitter just nu i Umeå, sitter hemma hos Nicklas..eh vem då va? Vem är han då?  Yes I did it, rusade in i något.. och han är de bästa som någonsin hänt mej vill jag lova! Killen är från Krokom (flyttat till Umeå ) och världens charmtroll.. vi trivs jättebra tillsammans. Helt sjukt vad jag är kär!!!!!!


Okej, Hon har köpt en bil! =) En Audi 80 93-, svart skitasnygg.. är så stolt över den, men om ni bara visste hälften av de tårar och svett och stress som ligger bakom så skulle ni förstå att det inte var en trevlig resa innan jag fann ett fordon...


Jag har flyttat, kommit på plats i min lilla 1:a på 36 kvm. Trivs faktiskt jättebra.. Jag menar på att det är huvudsaken man mår bra, sen kan man bo i en skokartong. Katterna har anpassat sej bra, de har inte gjort några ansträningningar på att vilja gå ut, dock har jag ju lite dåligt samvete för att jag lämnar de ensamma då och då.. men men.


Det har blivit dåligt med någon dans, var på parken förra Lördagen.. det var trevligt, men man märker att kondisen är inte på topp när man avhållit sej ett tag, man flåsade lite väl mycket.. phu. =S


Nu ska vi se på en film, ett Öga rött.. sen ska vi åka på Kina och äta. Sen må jag åka hemöver eftersom jag ska upp och jobba i morgon.


Får se när man kan skriva igen då..


Kram så länge!




[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards