Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg under maj 2008

Av mArrA$ - 16 maj 2008 12:20

Hejsan alla glada.. nu så sitter jag i Krokom igen och skriver. Det  var ju ett tag sedan jag skrev som sagt, men det har hänt en hel del sedan sist. Vi fick ju lägenheten här i Krokom och ska ju flytta hit i sommar.. Nicklas flyttar redan i slutet på denna månad, Maj. Och jag har jobbet i bredbyn kvar tills första juli då jag flyttar efter då.. det ska bli spänndande. Vi har fått en trea på 77 kvm på ett ställe som heter Dvärsett. Hur mysigt som helst menar jag på.. utsikt över storsjön och så. Nicklas har fått jobb på ett ställe som heter Verköslott som kock och jag ska jobba inom vården. Ikväll ska vi på bilbingo och kamma hem storvinsterna och imorgon ska vi på dans, längesen man fick dansa nu.. längtar som bara den. Mamma ligger fortfarande på intensiven i track, men hennes tillstånd har ju förbättras enormt och hon blir piggare och piggare, ska väl ur den nu när som helst. Längtar så tills hon får åka på avd!


Får skriva en annan gång, snart slut på batteri på datan.


Hej svejs

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards