Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg under augusti 2012

Av mArrA$ - 30 augusti 2012 21:33

  I morgon åker jag och Jessica till älskade ALANYA!

 

 

Ses om en vecka.. Love from Marras 




Av mArrA$ - 28 augusti 2012 16:55

Har iallafall ändrat motiv på min tatuering som jag ska göra om 2 veckor! 


  

DEN blir det. Jag kände att jag är ingen blommor och fjärilsperson.. skuggade stjärnor blir perfekt.. de kommer sitta lite annorlunda bara och de små svarta ska ej vara med. 


Av mArrA$ - 28 augusti 2012 15:58

 

 

Förberedelse och koncentration


 

växelådan havererade.. det blev inget hillbilly race! 


 

MEN det blev god mat och.. ja god dryck iallafall ;)   


Det gäller att dränka sina sorger då bilen inte funkar ;) 





Tacos a la Marras Morakniv 


 

Lillen


 

och SOL!   


Emil 




Ida


   

samt en ostädad husvagn.. ser det inte ut så här på er svenssonsemester? 


   

Bänken framför mej.. jobbig tattoo att ha stirrandes 


     

Här får ni använda fantasin bäst ni vill..   



Av mArrA$ - 11 augusti 2012 21:10

Lördag.. en helt vanligt lugn dag i slutet av en härlig semester. Är mest bara med folk jag blir glad av att umgås med och gör roliga saker. Summerar skiten senare ;)


Ska iallafall se en film just nu som jag inte sett, som alla sett typ. Shutter Island. DEN bör man ju ha sett har jag hört? Till det lite.. 


 



Av mArrA$ - 9 augusti 2012 20:01

Väntar på att klockan ska gå.. dels för att mina naglar ska torka också. Har målat dem för första gången på lääänge. 


Idag var jag på stan ch fikade med bästa Anna.. prata lite skit och bara må bra i gott sällskap. Shoppade loss lite också.. En Everest regnjacka/vindjacka, tshirt på Carlings och lite underkläder. Ombyte förnöjer.. iallafall då det kommer till underwear ;) 

 

Köpte två filmer som ska ses ikväll

Kan hända att man får sej en gråtskvätt? 

 

 

 

 

 

Hmm.. who´s That girl above ??

 

Av mArrA$ - 6 augusti 2012 23:16


Med trevligt sällskap

På Fredag

Brum brum 

Av mArrA$ - 3 augusti 2012 13:30

Vågen 3 Augusti

"Du har en del privata angelägenheter som måste tas itu med. Det är ingenting du uppskattar men som du av olika anledningar bara måste få ur världen. Lika bra att ta tjuren vid hornen. Det är ändå ingen annan som kommer att göra de här sakerna åt dig."



Se där ja.. men det orkar jag ju inte när jag mår bra av att ha semester. 

Av mArrA$ - 2 augusti 2012 13:43


   

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards