Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg under maj 2012

Av mArrA$ - 27 maj 2012 23:25

 
 
 
 
   
 
 
 
     
     





 
   I have a special Angel
She’s a messenger to me
Although she isn’t by my side
Her spirit will always be

Av mArrA$ - 21 maj 2012 17:42

Coming up! 



MAJ 

NÄR? Lördag 26 21:00-1:00 VILKA? Jannez VAR? Aspåsnäset


JUNI


NÄR? Fredag 1 21:00-01:00 VILKA? Voyage VART? Sandviken sommarparadiset

NÄR? Lördag 2 21:00-01:00 VILKA? Sannex VART? Fröjdholmen

NÄR? Lördag 9 20:00-02:00 VILKA? Elisa´s Jannez och King Edwards VART? Klanghallen

NÄR? Lördag 16 21:00-01:00 VILKA? Shake VART? Aspåsnäset

NÄR? Tors 21 21:00-02:00 VILKA? Mickeys Svänzons och Umbrella VART? Aspåsnäset

NÄR? Fredag 22 21:00-01:00 VILKA? King Edwards VART? Fröjdholmen 

NÄR? Lördag 23 21:00-01:00 VILKA? Zlips VART? Fröjdholmen

NÄR? Onsdag 27 20:00-00:00 VILKA? Expanders VART? Hällesjö, Furuviken

NÄR? Fredag 29 21:00-01:00 VILKA? Dreams VART? Sandviken sommarparadiset





Av mArrA$ - 21 maj 2012 14:32

När andra gör Måndag, gör jag helg.. skönt med att vara ledig idag och vila ut. Min favvovecka närmar sej med stormsteg

Tis 16-21 Ons 7-16 Och för att avsluta med Tors 6:30-15. Underbart! 


Treeeedagars ledig, löningshelg.. hmm vad gör man då. BETALAR räkningar kanske? o sen är man blakk black blak Blacc Blabla som vanligt. Nä vi har bestämt att nu ska vi minsann ta tag i renoveringen här hemma, med start från ikväll! Man ska bara köra på.. aldrig stanna upp och reflektera eller slöa till sej, då kommer man ur fokus fort. Så vi pysslar nog bara på här hemma i helgen. 


Sen för att inte glömma..

igår Söndag 20 MAJ

 




Av mArrA$ - 19 maj 2012 20:15

Ligger helt utslagen under täcket hemma, en Lösdagskväll.. vilken skräll? Nä, magen kurrar som *piiip* och hans moster, Hungrig.. vill ha mat NU! 


 


Jag & Pelleplutt Jannez 11/5 

Av mArrA$ - 19 maj 2012 02:04

Just hemkommen från en toppenkväll på Sandviken och Nya ZLips, hur länge är det liksom NYA zlips då tro? faktiskt första gången jag görde dem tillsammans nu nya gänget. Verkligen bra.. 


Man inser ju efter sådana här kvällar.. eller ja menar, man förstår typ INTE att man haft dansen på hyllan nu hela vintern i princip. Ändring på det nu och ja.. Får se nu när nästa danstillfälle är. 


Ärligt så ska jag faktiskt upp om 4 timmar nu så.. jag bör sova, för att inte försova mej. Det får inte hända helt enkelt..



Natti natt  

Av mArrA$ - 16 maj 2012 09:59

Nu ska jag skriva ett sånt där flum inlägg som bara jag förstår.. 

När min mor gick bort så hände det en del mysko saker i samband med att jag tänkte på henne. Glas gick sönder till höger och vänster! På jobbet, hemma, cafe.. lyktor som sprack utan anledning, glasburken med senap framför ditt kort. Din kristall karaff som for i golvet samtidigt som jag tänkte tanken att jag önskar du fick träffa Daniel! På årsdagen på Torners cafe när jag satt och tänkte på dej..


http://marras.bloggagratis.se/2010/11/07/3909959-angel-of-the-year/

http://marras.bloggagratis.se/2010/11/03/3879149-att-det-inte-blir-som-man-tankt-sej/

http://marras.bloggagratis.se/2010/10/sida-4/



hittade några inlägg ang detta bara... 


Den 6 Nov 2009 lämnade hon oss, vilket är lite över två år bara. Jag tycker livet går bra.. men i svåra stunder och i vissa stunder så saknar man henne så otroligt, i vissa stunder SKA bara mamma finnas där. Nu i en veckas tid, påminnelser om Morsdag kanske och massa annat som hänt i mitt liv så har jag tänkt på henne och känt sorg många ggr... Har i dagarna legat hemma sjuk i sängen och plötsligt i tanken befinner jag mej på sjukhuset tillsammans med mina syskon igen och hennes sista stund..Sorgen är ett faktum och jag blir så ledsen inombords.


På tre dar nu av fyra har det åter igen kraschats glas! Låt mej tillägga att jag dricker både vatten och mjölk ur vinglas i brist på annat.. andra glas menar jag då såklart ;) 3 glas har fått sätta manken till. Igår kväll när jag plockar ur diskmaskinen så åker ett på min fot och ajaj, cuttar upp så jag blöder. Ett glas på lördag i köket, och ett glas som katten river ner på Söndag i vardagsrummet. Det handlar inte om HUR de går sönder.. utan jag tycker det är märkligt att de går sönder just under perioden då jag tänker på henne? Det är liksom ingen tillfällighet känns det som.. 


Jaja, de må väl vara så då.. 


Av mArrA$ - 15 maj 2012 16:09

  



Boka tid hos frisören

Plocka ögonbrynen

Läsa böcker

Lära mej åka inlines

Dricka mer vatten 

Fixa naglarna

Boka tid hos tandläkaren






[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards