Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg under januari 2008

Av mArrA$ - 18 januari 2008 12:57

Händelser


Åkte  hit till Umeå i går

Idag kommer Grottis mor  och hennes man upp hit, trevligt att träffa dem.

Satt och spelade kort med Nicklas och Dennis hela kvällen igår, utklassning? njaaa..hehe.

Nu sitter jag med en god kopp kaffe och skriver av mej lite


Marras har sådana ekonomiska problem! Och inte alls blir det bättre av att jag igår fick veta efter att grabbarna hissade upp min bil ATT Avgassystemet var av!! Shit shit.. 1800 minst gick det på!!??  Alltså när får jag slappna av? Det här driver mej vansinnig ju..


Gilla läget, jo tjena..


De säger att pengar inte är allt.. men herreminje, vem kan slappna av och njuta av livet och kärleken då man inte ens kan köpa mjölk?! Man vet inte ens om man har råd att tanka och ta sej på arbetet..  jaja, *sucka* Marras har inte visat sina bästa sidor senaste tiden vill jag lova, hoppas jag inte skrämt iväg någon bara? Tycker inte om den jag är just nu.. lite ledsen föe det mesta pga detta. Jag ser ut i håret så jag knappt vågar se mej i spegeln längre! *buhu* Hade tänkt boka tid hos frissan nu i veckan och färga utväxten, kanske göra några bruna slingor. Men nu så må jag prioritera bilhel***e!


Positiva moments?

 Jo.. jag blir bara mer och mer förälskad ; ) hihi..


Såg Shrek III i går när Nicklas låg och sussade, den var skoj.. gillade nog de andra två mer. Men eg har jag aldrig tyckt om de filmerna riktigt.... lite läskigt monster va.. =) nädå.


Vill fortfarande gärna flytta till någon annan lägenhet, men jag väntar hellre tills jag och Nicklas skaffar något tillsammans.. men vi ska ta det bara lugnt vi två. Hoppas vi bor närmare varandra innan sommaren iallafall. På tal om sommaren så längtar jag så mycket efter den! Innan dess ska jag också ha gått ner mej en storlek.. haha. I sommar ska vi göra massor av roliga saker..


jeje, tack för mej.

Av mArrA$ - 1 januari 2008 17:47

Jaha då var det nytt år. 2008.. spännande, känner på mej att detta kommer bli ett mycket innehållsrikt och roligt år. Speciellt när jag får vara med honom jag älskar något så otroligt!

I går var det en liten grisfest kan man säga.. haha. Alltså jag och en tjej som heter Lina + 5 grabbar från Krokom.. Kan det gå mer fel?! ; ) .. ja herreje, längesen man skrattade så fruktansvärt. Rätt fränt att man nu vet hur killar är när de festar ilag, haha.. så jäkla häftigt.  Tokiga och lite smått galna, och sen att man är tillsammans med den ssexigaste hunken är.. Jag svimmar snart av bara tanken. Jag vet jag vet, ett himla tjat om denna grabb.. men alltså ni anar inte hur lycklig jag är.

Jaha, just nu står de bakom jag nu då och pratar om sin konsistens på skithuset..Ja ni, så är det =)

Det stinker fan här nu i hela lägenheten! =) 8 bakismagar..  inte bra, jag har dock inte hävt ur mej bland andra.. Tss.. Nä summering av den kvällen var tokrolig. Sen att man gjort bort sej på det mest tänkbara sätt ska vi inte ens gå in på.. ojoj, ja ni marras in action not good. Men tur jag inte var ensam om det.. hehe, eller hur Älsklingen min ; ) En sak vet jag, att det som händer i Umeå det stannar i Umeå.. sen att man inte kan flytta till Krokom är väl en hel annan historia efter denna kvällen, oh hjälp.

Gott nytt år, mmm det kommer det bli!

Jag säger bara.. Moviestar ; )


[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards