Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg under september 2011

Av mArrA$ - 24 september 2011 15:58

Väskan är packad, övervikt x15 ..eh ja både på väskan och mej! ;)

Nu åker vi till Rhodos! 


 



Av mArrA$ - 22 september 2011 19:29

I morgon har jag bokat tid på Spaklinken för vaxning av mina ben för allra första gången! aj aj aj lär de vara japp.. eller? Kände att det var som ingen ide att ta sej an dem själv hemma. 


Var där idag och plockade ögonbrynen samt färgade ögonfransarna, härligt.. då behöver man inte vattenfast mascara om the beach ;) Nog går det pengar kring en resa.. okej om man är tjej.. nähä, okej om man är jag så. 

Allt ifrån väska till vaxning.. ja inte lätt, nya nagellack och krämer till höger och vänster. Kostat på sej en massa solarium o Maxosol tabletter ;) 

Själv ska jag strax ta mej itu med den heliga omtalade jäkla bikinilinjen! 

Eller allvarligt.. behövs det verkligen?? ;) 


 


Och för att inte tala om hur kul jag o Pehrtan ska ha i morgon.. mohhamoha hahah..då ska vi nämligen ta oss an de få strån han har på älsklings rygg.. 

watch your back up honey ;) oh yess.. 

Av mArrA$ - 21 september 2011 22:45

 







Hmm jag blev liksom mej själv för en stund...   

Av mArrA$ - 20 september 2011 19:30

Säsongens sista grillning är ett faktum.. på grillen ligger entrecote och kyckling, till det serveras en greksallad, vitlökssmör och mozarela.. beasås är ju ett måste och ett glas rött ekologiskt vin =) 


Sen efter helgen blir det ju grillning på helt annan nivå.. har redan grillat mej i solarium ett antal ggr för att få en grund, jag brukar oftast vara vit när ja åker dit.. o nästintill lika vit vid hemresan. Hemresan som man aldrig vil ska inträffa.. ursch, vill fan bosätta mej utomlands den kalla delen av året. 


Jaja, den dagen.. den lyckan

Fooooodtime!!!! 

Av mArrA$ - 19 september 2011 00:42

Bilden visar följande... = Ångest.. urk. Bikinikaos.. Överdelen är ( tack och lov ) riktigt bra! Underdelar till den.. ja ni, de där små snörliknande vad det nu föreställer skulle jag vilja se mej strutta omkring i på Rhodos. Jag skulle gissa på de stoooora sköna Röda för att vara ärlig ;) 


 

 

Av mArrA$ - 19 september 2011 00:29



Nu är det höst och då plockar vi fram färger

Av mArrA$ - 12 september 2011 00:40

men shitt shitt shitt va denna helg tog på krafterna alltså! Helt slut.. phu. Tur man bor med söta enar som städar o donar, för att inte tala om så bortskämd man blir med matlagning. Jag har en del att lära av hans dotter vad gäller matlagning va ;) Idag bjöds det på Majskyckling med soltorkade tomater, oliver, fetaost och spenat! mmm.. såå gott. 


Nä men så illa o less efter en arbetshelg var längesen.

 

Jag behöver verkligen det som komma skall.. nedräkninen har börjat! Rhodos here we come.. 12 to go...eller nåt. Längta som bara den!!! 


Måste sova sova säng säng säng..


Av mArrA$ - 8 september 2011 10:32

Allvarligt.. cupcakes glasyr är fan i mej det godaste..

 



jajamen, den fanns kvar i kylen, men nu är den borta, sitter som ett smäck på massa olämpliga ställen på min kropp. Cupcakes glasyr har en tendens att fastna lätt, allra helst på mage, rumpa och lår. Precis vad som behövs innan man ska utomlands ;) Ja annars finns ju risken att man fryser... brr..

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards