Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg under juli 2012

Av mArrA$ - 18 juli 2012 13:29

 


4 jäkla underbara veckor! 


Av mArrA$ - 6 juli 2012 22:02



Fredagsmys!   


... eller? 

Av mArrA$ - 5 juli 2012 22:57

Var på Coop och handlade innan jag for hem ikväll. Gick till tidningshyllan och spanade efter något läsbart.. men eftersom jag redan har nya nummren av både hälsa och fitness så fick det vara ;) 


Det slog mej en lustig tanke.. Vad åren förändras. Först så var det Okej och Frida man suktade efter i tidningshyllan. Sedan blev det Cosmopolitan.. Sedan var jag inne på massa inredningstidningar.. men i dem var det mest reklam.


NU läser jag tidningar om hälsa och träning. och på jobbet lånar jag till och med Svensk dam tidning och hänt extra!!! hahah.. 




Nu ska jag sova.. för jag ska upp vääääldigt tidigt i morgon.   



Av mArrA$ - 5 juli 2012 22:28

 

 

Vi sammanfattar kvällen i sin enkelhet

 

 

 

 

 

 

Av mArrA$ - 4 juli 2012 23:03

Har bestämt mej.. ska sätta den här i anslutning till stjärnan på armen istället! 


  På ARMEN.. inte på magen.. jag har ju inte ens en navel typ ;) haha.. ja om bara tiden kunde gå fortare nu! Har ju inte tid förrens i sep.. 10 sep, Eller att Anette ringer under min semester och säger att hon har avbok..hmm kanske ska kolla om Moa har tid istället? Jaaa! Det ska jag göra i morgon!   






Av mArrA$ - 3 juli 2012 19:51

DAgen har bestått av sol! Åh vad underbart..om 2 veckor så lovar jag att det kommer stråla sol sol och ännu mer sooool!! Då har nämligen Marras semester.. sin första någonsin betalda semester, helt underbart! 

 

 

Igår när jag handlade föreställde jag mej hur livet var som singel? En korg var allt som behövdes, ingen stor klumpig vagn. Vad man handlade.. hur billigt det blev och att man faktiskt själv bestämde VAD och hur mycket som skulle handlas. Spanade in folk på affären.. vilka som handlade för att dem just var ensamma.. en liter mjölk vs 5 liter. 

 

Min lediga dag IDAG.. äh inte fan behövde jag städa, jag åkte och köpte mej en solstol istället och däri har jag spenderat dagen. Bjöd grannen på middag, tacoenchiladas och till det en öl.. två öl tillochmed. Ingen som gnäller, ingen som kommenterar om hur stökigt det är, att jag borde och vi måste.. bla bla.. det bara är.. det bara är så ensamt också. 

 

Ack så nödvändigt att vara ifrån varandra faktiskt. Jag har hört dem som säger, oooh vi har inte sovit EN ENDA natt ifrån varandra på 40 år!!! ehh okej.. jobbigt den dagen då. Grattis säger jag bara. 

 

 

Av mArrA$ - 2 juli 2012 15:20

Jobbhelg äntligen över! Check som fa aan. 


Nu är man trött och förkyld   Ensam och.. stökigt som bara FAN SJÄLV är det här hemma! Jag insåg för en tiondels sekund sedan att det faktiskt ÄR så att det ÄR jag som drar fram som en tromb här hemma, jobbig insikt.. 

 

Fråga: Vad gör man ?

Svar: städar..

 

men det blir så stort projekt av det hela ju!  Och jag har inte haft tid.. jobbar ju och är.. eh trött. 

 

Före! 

 

Okej.. håll i er... 


Äh.. jag vågar inte.. skammen blir för stor! Eller.. vill ni se? ;) 



   




[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards