Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg under augusti 2011

Av mArrA$ - 17 augusti 2011 23:28





SALU TILL °°° TILL SALU

Av mArrA$ - 17 augusti 2011 00:42

Men gissa om..

Jag längtar tills på Torsdag kl 15:00 för då går jag på ledighet i 4 hela dar, kanske 5 rent av om ja får semester en dag till. Då tar vi bilen och drar ner till Stockholm och hälsar på Daniels syskon med resp. och bara myser.. åker runt lite, hittar på skojsigheter och är LEDIGA tillsammans. 



Av mArrA$ - 16 augusti 2011 02:15




På väg till Umeå och Noliamässan satte vi dessa underbara gudomligt goda.. ehh nappar!? på våra ringfinger ;) haha..förlovade eller inte? Tjaa allt är ju relativt, meeeeen ja tror inte det va..det där är ju atrapper förstår ni väl, vem skulle ha råd med en riktigt smaskig napp på fingret.  






       

Vi checkade in för smekmånad på en gång.. behind bars på Umeå Cellfängelse..


   



Där bodde man i en liten liten cell med en liten liten säng och ett stort fönster med grova galler.. känn dej som hemma typ, underbart budskap. 




     

Buuu... vem vill prova?


Ja just precis..


Sen blåste vi en sjutusan massa pengar på mässan.. men vadå.  

Gick på Allstar och roade oss en del också innan smekmånaden var över.. ;) Sen ba for vi hem liksom..

Av mArrA$ - 2 augusti 2011 17:47

Kl är snart Six o clock.. sitter ute på framsidan i den heta 

Och jag bara njuter!


Idag har vart en händelserik dag, samtidigt hade jag så mycket på kartan att göra idag som ej blivit gjort.. men så är det ju när man för nån gång är ledig. Först och främst har jag träffat D:s exfru som var mycket trevlig! det gick väldigt smidigt och det kändes helt avslappnat. Hon kom hem hit och vi satt ute på verandan och drack kaffe, det som skulle ta typ tio minuter utvecklades upp till över en timma typ.

(^^,)


Sedan fick vi besök av hans syster med man, barn och hundar. De åker tillbaka till storstaden i morgon visst. Nu har man ju "lärt känna" ( kanske fel ord ) träffat dem några gånger innan vi tillsammans ska iväg till Rhodos i September. Gissa om man längtar iväg.. mmm något.


Nu ska jag bara sitta här och vänta tills Daniel och Pehr kommer hem från Hockeyn så vi kan fixa lite käk.  


Av mArrA$ - 2 augusti 2011 00:50

För några veckor sedan.. då det var ordentligt oväder i Östersund, den dagen blixten slog ner på Frösön. Vart befann Jag, Daniel och Pehr oss då? Jooo  mitt i smeten... ute på självaste Storsjön under ett svart moln. Jag lovar DÅ var man inte kaxig ;) Men som tur var sprack vädret upp tillsist och vi kunde njuta av vår båttur. 


   

 Far O Zoonen






   

/ Marras

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards