Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg under december 2007

Av mArrA$ - 27 december 2007 12:08

I går fick jag äntligen träffa min sötjäv´l igen, =) Han blev dumpad hos jag vid 5 tiden, sen åkte vi upp till Umeå och dansade i Ersboda till Shake..Det var rätt okej, några kända ansikten.. men det är ju dock en hemvändarhelg så det var många man aldrig sett förut. Mina ben kändes klumpiga.. kändes som att det låg minst 1 köttbulle i vardera stortå.. eller en prinskorv. vad vet jag.


Nu har rean börjat också.. Marras måste vara sjuk för hon har inte vart på den ännu?!


I julklapp fick jag

  • Ett sängöverkast av mor
  • Kuddinussar till sängen av syrran
  • Presentkort på Lindex av brorssan
  • Presentkort på VeroModa av min far
  • Presentkort H&M av min mor
  • En Micro av Min älskling
  • En vattenkokare av mor
  • Ett halsband av min Svärmor + hennes man ; )
  • En sjal av Lena
  • Trisslotter ( vann 75 kr )
  • En väckare


Sen var ju tomten extra snäll i år! hehe.. jag köpte nya skor, örhängen, en skål, nagerlack och nåt annat krams.. eumm ja det var ju från tomten såklart ; )


Nu står Nicklas i duschen, han är ju bara sååå  läcker utan kläder.. hehe.


Nä nu ska vi sticka ner på stan innan vi åker tillbaka till Övik, må bara sminka mej först.


Vi hörs till nyår! Kram Marras



Av mArrA$ - 23 december 2007 11:32

hejsan, sitter hos min syster i Nyland just nu.. fungerar ju bra att man kan åka runt och skriva, hehe. I går så tog jag mina kissar och for hem till mamma, blir kvar där tills i morgon ( Julafton ) då börjar jag jobba halv fem så då åker jag på förmiddagen.


Är precis på väg in på Dollar store, ska kolla lite bara.. kanske hitta någon sista julklapp.


Gjorde min syster beroende av Spingo i går, vi satt väl till typ 02 å spelade.. sen drömde man om ord och annat =)


Idag ska vi dricka ett glas vin tillsammans och spela bingolotto.. det är ju bara ett måste så här dagen innan julafton.


Vill inte jobba.. *suck*


Längtar tills jag får träffa Nicklas igen, den 26? 27? ja ingen aning.. den 26 ska ja iallafall på Ersboda på dans, Shake. LÄngesen man dansade nu, Nicklas var visst på jannez i östersund igår, hade vart några öviksbor där.. mycket folk. *avis* ; ) Juldagen? hmm inget planerat ännu.. blir nog bara att sitta hemma och ta det lugnt skulle jag tro.


Merry Christmas to you *kram*

Av mArrA$ - 18 december 2007 18:56

till mej själv och alla andra sexiga tomtar..



sen så önskar jag all världens pussar till min underbara kille Nicklas som är det bästa som hänt mej!!


Go´Jullll..

Av mArrA$ - 18 december 2007 13:24



Just så här kände jag när jag lärde känna Nicklas...




Sitter upp i Umeå igen och skriver. Mannen är och jobbar.. Jag är ledig två dagar så då passade jag på att åka och hälsa på honom, jag vet ju inte när vi ses igen efter jul typ.. jobbigt. Han åker hem till Krokom och jag ska jobba. Julafton 16:30 - 21:30 Juldagen 16-21. Sen på kvällen så brukar jag ju åka på dans, det var visst något på parken, men jag trro det inet var något bra band.. Annars brukar det ju vara på Bollsta. Hmm ja vi får se vad som händer.. Har planerat att åka hem och hälsa på en kompis Lördagen innan jul, vi ska nog gå ut ( som vi planerat länge nu gumman ) hehe.. sen så åker jag till mamma kvällen innan Julafton och myser, spelar bingolotto och så.


Brorsan har fått tillbala sin lilla kisse, hon har varit borta i 5 månader?! Han hade ju tappat hoppet, men se där.. =) Roligt. Jag själv undrar om jag är allergisk för något i lägenheten, eller om det rent av är mina egna små charmtroll!?.. nä då jäklar, jag vägrar. Men helt seriöst så är jag ju inte täppt i nästan idag, första gången på 2 veckor typ.. och jag är i Umeå?! Hmm..


Jag vill tatuera mej, kom på i natt vad ja skulle vilja ha också, det känns helrätt.. behöver bara någon som kan rita upp det så jag ser hur det blir. Mitt årtal  ( 1982 ) snett på ryggen och tecknet för Libra under. Mm känns bra i mina tankar. Inget motiv iallafall.. en text, det gillar jag. Min älskling har en på sin överarm, en varg.. snyggt. Han borde göra en ryggtavla, för han har sån läcker, grov rygg.. haha.


Sov inte så bra i natt, men hallå en 90:s säng!? kan man sova gott i den? ehh nä inte ens med någon man tycker om så mycket.. Och stackars Nicklas skulle ju upp och jobba tidigt. Jag klev upp och satte mej i fotöljen ett tag, men då frös jag.. sen svettades jag så jag trodde man skulle förgås!


Såg en bra film också, Kingdom.. den går visst på bio nu. Tyckte den var skitbra.. gripande.


Fick träffa hans "brorsas" tjej, Lina.. värsta gogumman då! Vi ska nog hitta på något tillsammans på nyår.. vi skulle fundera iallafall. =) Skulle vara roligt.


Bilen går bra, förutom att den ruinerar mej! =S Har satt i en motorvärmare, måste byta kamrem och batteri.. alla extralysen la av. Ja lite småfel så där.. man kan ju bli stressad för mindre. Trodde att Januari månad skulle bli lugnare rent ekonomiskt, men den blir nog värst hittills, jag ska till tandläkaren, det är jul!! Bilen och optikern och en hel massa skit till! *snyft* Inte konstigt man knappt har ett smörpaket hemma, nä det stämmer.. inte ens mjölk. Men inte blir jag nå smalare för det, haha.






[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards