Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg under oktober 2012

Av mArrA$ - 31 oktober 2012 01:46



1. Sluta... gick åt fanders

2, Sluta... gick åt fanders

3: Börja.. gick åt fanders

4...men bilen gick iallafall genom besiktningen ;) 






Jag ska ta en sak itaget.. men typiskt mej att sätta alla mål såå höga!?





Av mArrA$ - 29 oktober 2012 23:02

I morgon är en dag, en ny dag dessutom.. den sista Oktober 2012, den första dagen på resten av mitt liv! Varför starta upp projekt den sista oktober mån tro? 

Varför inte? 


Jag kommer förändras, var så säker..   



 

Av mArrA$ - 29 oktober 2012 00:49

Jag fick mej alldeles nyss ett huuuur som grett uppvaknande som helst! Fråga mej inte varför.. men de senaste veckorna har jag verkligen vart på väg att göra bort mej totalt. Men jag är smartare än så.. ;)Insåg jag nu!

Nu blir det nystart, omprogramering och nyinlogg .. Jag fattar inte hur jag kunde vara så.. i det "blå" som man säger.. haha.. pinsamt. 


Helgen som gick fick mej att inse en hel del, jag träffade massor med nya trevliga bekatskaper som gav mej goda råd och ibland även slog en slägga i skallen på mej. Livet är för kort.. för kort för att göra sej till åtlöje för andra.. man måste ta hand om sej själv, i första hand, och sen ska man inte tro att man kan rädda världen och lite till!!


Jag har lärt mej min läxa.. jag kan inte rädda världen.. Det enda jag kan göra är att vara mej själv och ta hand om den skiten. 



Det kommer bli sååå bra! Och vem vet.. du kanske är en del av det hela ;) 

Av mArrA$ - 28 oktober 2012 15:51

Helgen är över.. och därmed Pasta. Galet.. kul och mysigt! främmande, middag och presenter på gårdagens schema som sagt. När min familj åkt hemöver så bestämmer jag mej att åka in till staden till en kompis där. Vi går ut på blues och Captain cock.. folkigt värre.. allting gott slutet gott. 


After work med jobbet på Fredagen.. 

Bara bra skit.. Men sliten blir man.. phu.



Iallafall har jag fått nyckel till min alldeles egna lägenhet nu! Så, nu är det bara till att flytta in och ja.. göra det som göras ska.


Känslorna är blandade.. faktiskt, av nån konstig anledning.  

Av mArrA$ - 27 oktober 2012 21:14

Idag har det vart kalas! ;) Min familj har vart här och firat mina 30 år.. Åh va ni är goa. tack för allt! 

 

 

Av mArrA$ - 25 oktober 2012 21:46

Phu vilken minst sagt INNEHÅLLSRIK dag.. Skönt att den äntligen är över, nu är det en del väntan innan man får veta ;) 

 

Har införskaffat mina älsklingar ett hus idag också, inte så litet heller. HAr köpt en 1 meter stor hundkoja med isolering och plåttak som jag ska ha utanför "min" ladugård!

 

Annars har det bara vart svinigt kallt ute, blåsigt och HALT! Tur vinterdäcken sitter där dem ska..  

Av mArrA$ - 22 oktober 2012 21:44



Nu är kärringen 



 


Jag föredrar Bast.. höstar, jordsnurr men.. År?! okej.. vi säger väl det.  



Av mArrA$ - 18 oktober 2012 23:18


Tragiska saker händer i livet, vi separerar, mister våra nära och kära, flyttar, mister jobb eller råkar ut för olyckor och sjukdom. 

Jag har gjort det mesta av ovanstående..och har mycket mer att vänta, många sorger och kamp att gå igenom, det ÄR livets gång.

Jag KUNDE valt ett liv av sorg och elände, tyckt synd om mej själv och låtit livet förfalla. 

Vi har bara ett liv! Glöm aldrig det..  det livet är det enda som vi har och måste vara mån om. Hur kan man kasta bort det är för MEJ obegripligt? 


Att inte tänka.. bara handla.

Dem är för många.. alla dem som inte tänker. 


När vi t ex mister våra nära och kära är kroppens reaktion naturlig, vi hamnar i kris och depression. Klart vi blir det?! det ÄR en naturlig resktion som med TIDEN GÅR över..  det är där vi väljer..


Vi väljer om vi vill fortsätta kampen och med hjälp av tankens kraft överleva..



 

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards