Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg under maj 2013

Av mArrA$ - 23 maj 2013 19:58

Fick i Tisdags rejält ryggskott en timma innan jag skulle på arbetet.. låg på golvet och tog mej inte upp på 15 min, fick ringa min arbetskollega och be henne skjutsa mej på jobbet. Ja, dum som ja var ålte jag och jobbade.. det skulle jag givetvis inte gjort! Onsdags tog jag mej inte ur sängen och fick ringa HC. Det blev till att vara hemma.. suck. Idag fick jag en tid hos läkaren som skrev ut smärtstillande så man fan överlever! Nu fick jag så pass starka grejor att jag inte skulle vara själv hemma när ja tog dem?! lät ju skoj.. så nu väntar jag på en väninna som ska göra mej sällskap när jag tar dem första gången. Ja.. hoppas det avtar nu så man kan iaf gå! Jag har varken RÅD eller lust med detta.. ! 

Nä, på Måndag ska jag vara tillbaka på jobbet, det har jag gett mej tusan på.. 

Tur i oturen att man har ledig helg... 

VILA på Schemat

Av mArrA$ - 23 maj 2013 00:36

Sitter med Veronica B och Annika W, min typ granne och surrar in på natten.. Gott kaffe efter en härlig promenad. Märkligt vad mycket kul vi har att prata om :) 


Att gå, stå och gå är det enda som hjälper min rygg i dagsläget.. Fick nämligen mitt andra ryggskott i livet igår! så vi var säkert ute i 2 timmar, att sitta däremot var värre.. men det går att stå och dricka kaffe också! 



Av mArrA$ - 21 maj 2013 14:14

Men ååh.. bra då! Dammsuger och drar den efter mej.. ett hjul låser sej i farten och efterlämnar ett stor fet jävla repa över hallgolvet! 

 

Mitt nya fina golv.. 

 

 

Nä, går ut och tar en promenad innan jobbet kallar istället.

 

 

 

 

Av mArrA$ - 7 maj 2013 00:55

I morgon kl 9 45 är det dags att efter många om och men ta farväl av min WIlma...

 

 

 

Tårarna rinner

men jag har inget val

 

 

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards