Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg under oktober 2011

Av mArrA$ - 29 oktober 2011 21:46

Sitter i hometown Nyland hos min syster efter en god måltid. Tillsammans med familjen har vi ätit 3 rätters måltid som vi brudar tillagade.. gott! Lite olika förätter, hasselbackpotatis och kyckling till varmrätt och glass till efterätt.. ja nu är man så mätt att man kan fan inte gå! haha.. =) 


Var i Sollefteå idag också, syrran behövde lite nya underkläder .. hittade ett par rätt skjyssta brallor till halva priset. 



Nu ska vi klämma påsen..vinpåsen alltså. 



Det var allt

Av mArrA$ - 26 oktober 2011 00:47

Hmm men kan man sova eller.. nope. Ska upp tidigt i morgonbitti men hur lätt är det när man just ätit Buddapest rulle innan sänggående?! Sockerchock.. mmm..Jag älskar Buddapestrulle.. OCH morotskaka, glasyren iallafall ;) och det vet ju såklart min älskade om.. så ikväll kom han hem med 2st gobitar, som JAG smällde i mej själv.. *suck* 



I vilket fulla fall så såg vi Baksmällan II i samma veva, lite mysigt.. fan den va skoj, men ja diggade ettan mer. Visst, vi skrattde en hel del.. alltså de filmerna är ju precis som en komedi skall vara...man orkar inte ens föreställa sej vilken ångest =) 


 


Nä jag kan inte sitta här naken vid köksbordet och blogga, jag måste krypa ner brevid love igen.. natti

Av mArrA$ - 25 oktober 2011 21:17

Nu har Wilma gått och fått fula utslag vid öronen..? jag gissar på foderallergi! Köpte ett akutfoder i helgen då Royal var slut och ingen djurbutik öppen. Jobbigt för henne, det kliar nog    Jag tror inte att det kan vara någon annan hudsjukdom eftersom hon hade detta när hon var liten, bägge katterna var överkänslig för vissa foder. 


 


Men nu käkar de Royal igen.. ja hoppas det fösvinner bara. 



Bort bort bort...Hokus Pokus..

Av mArrA$ - 22 oktober 2011 14:28

Ligger och drar mej på soffan.. har arb 7-12 idag. Efter det så blev jag bjuden på lunch av min käre sambo. Saamurai.. ja jag bara säger. Men snart är det slut på vilan, kl 16 är det full rulle! 


S    p    r    a    n    g       på stan igår


         S    t    a    r    s



 

Av mArrA$ - 21 oktober 2011 10:30

Onsdag: Maria försover sej

+

Torsdag: Daniel försover sej

+

Fredag: Pehr försover sej..



Kanske dags att börja hoppa i bingen tidigare? 



Vi sitter ju gärna uppe alldeles för länge och det är klart, vem orkar med endast 4 timmars sömn flera nätter?

Av mArrA$ - 20 oktober 2011 22:27

Nu är tid för tatueringen bokad! Motivet skall ritas upp och den kommer bli ca 2 dm på skuldran men...Jäääävulsk lång väntetid. De hör av sej vid ev återbud.. hur ofta blir det då? 


Den blir det iallafall =) 


 

Av mArrA$ - 20 oktober 2011 22:08

Den här fina buketten fick jag av bästa Therese på min födelsedag! den väntade på jobbet i en vas.. =)

Av älsklingen fick jag presentkort på Vita korset parfymeri istan.. Och av min far fick jag pengar som idag sponsrade en del av däckbyte! Hur kul är det.. mm.. Men Nu ligger de i tryggt förvar på Däckias egna "däckhotell" Jajamen, så är det när man har annat skräp i förrådet så de inte finns plats för några däck. 


TACK...   

___________________

   


 


Lyktorna införskaffade jag idag på Dollarstore  

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards