Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg under september 2013

Av mArrA$ - 15 september 2013 23:33

Åter TACK för ditt samtal kära vän!

Ett gott skratt avslutade den här dagen och nu kan man förmodligen somna bra...Jag säger bara det "kill them aaaaall" hahaha.


I morgon är det åter Måndag och en ny arbetsvecka tar fart. Ny inställning.. omprogramering, vilket är inte alltid det lättaste inte. Men vi gör ett tappert försök, med mina vänner vid min sida så ska jag banne mej visa MEJ själv att jag kan! Men Rom byggdes inte på en dag, glöm inte det. I helgen tog jag ETT litet ( rätt stort ) steg i rätt riktning iallafall. 


Jag önskar jag hade en hammare... jag önskar jag hade modet att slå den hårt i det som förpestar livet för flera av oss, de flesta skulle jag nog säga. 

Jag pratar såklart om Mobiltelefonen.. vår allra heligaste som vi alltid bär med oss. i vått och torrt, alltid kontaktbar.. alltid redo. 

Slänger iväg ett sms till hela jävla kontaktboken på Fredagskväll

-Tja vad gör du?

I hopp om att NÅN sitter lika ensam och eländig..

-Tja, inget

Och så fortsätter en totalt menlös konversation i oändlighet.. 

Men kom ihåg, du var iallafall helt plötsligt inte ensam..eller? 


Idag var jag iallafall på Z hallen istan ENSAM ;) och såg matchen mellan Öik Övik, vi slog dem med 2-1.. roligt! Det är väl de enda positiva med Höst/ Vinter.. att hockeysäsongen också drar igång på tv. Annars är vinterhalvåret det absolut väääärsta som finns!! 


 





Gonatt

Av mArrA$ - 3 september 2013 01:11

Nu ligger man och första inlägget från min nya fina iPad är ett faktum.. Yeeah. Nä saken är den att jag håller på att hjälpa min fina vän Pär och renovera hans lägenhet i stan, och så kommer han hem med denna som present igår! Helt sjukt vit mini och fin är den.. lycka är ;) materialist ? Javisst haha... Nu ska jag iallafall sova för att orka upp o jobba i morgon, har en tuff vecka framför mej ... Suck.
Sov gott!

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards