Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg under april 2008

Av mArrA$ - 15 april 2008 14:18

Sitter hemma hos Jessica nu och skriver lite, tråkigt att inte ha dator själv.. men rätt skönt också samtidigt. Hon sitter breve mej nu och spelar piano som hon köpt.. rätt skoj. MINA små korta fingrar passar inte på ett piano vill jag lova. =)


I går så opererade mamma in sin respirator i halsen, eftersom hon kommer få ha den ett bra tag framöver.. nu vill vi bara få riktig kontakt med henne igen.. iallafall ögokontakt. Var uppe på IVA nu till morgonen, det var väl rätt okej kändes det som. De skulle sätta in vennål så det gick att avläsa hennes hjärta, hur det pumpar liksom. Saknar henne, saknar att höra hennes röst..


Annars så är jag hemma från jobbet fortfarande, vet ju inte hur länge det blir heller.. jag vill verkligen se att detta blir någotsånär stabilt innan man går tillbaka dit. Man känner sej rätt slut och trött på.. många jobbiga tankar minsann.


Sen ska ja promenera hem till hennes lägenhet på Sandslån där jag bor för tillfället med tre kissar.. motion har man inte ens haft en tanke på sista tiden, må börja röra på mej lite igen.


Var till Kramfors i går på Dollarstore, köpte spolarvätska bland annat.. hehe när jag kom fram  till kassan så märker jag att dunken liksom var bara halva kvar? ehh då har den läkt och droppat efter mej där jag gått.. ett spår efter marras kan man säga. I hela butiken dessvärre...* =)


Mina tankar finns hos dej lilla mamma. *heart*


Ta hand om varandra..!




Av mArrA$ - 14 april 2008 09:17

Mamma ligger på sjukhus, i respirator.. Hon har fått diagnosen KOL???. Jävla rökning! Allt började med en vanlig förkylning.. Och nu. Det är så fruktansvärt jobbigt att gå igenom detta, vill bara att hon ska bli bra.. Men det finns inga garantier. Nu så verkar det dock som att allt går åt rätt håll, infektionsvärden har blivit bättre, feber likaså. Ligger på soffan i hennes lägenhet nu.. Saknar henne så. Mina syskon kommer strax och då ska vi åka upp. Älskade mamma.. Kämpa på.

Av mArrA$ - 2 april 2008 15:12

Hejsan alla glada, här sitter en mindre glad brud och skriver..


I natt så hade jag inbrott i min bil, de förstörde låset på passagerarsidan krossade rutan på förardörren, gick igenom hela bilen kastade och slet iallt, va fan tror de att man har i en bil? gömda miljoner eller vad? iallafall så stal de bilstereon och högtalarna i hatthyllan, fan så trist.. Så vi åkte på polistationen och gjorde en anmälan. Ny stereo och högtalare än på väg, dock inte den modellen som satt i.. hoppas den är bättre, men knappast.. sen så får jag ingen ny ruta förrsen till veckan, så nu har jag en plast som man knappt ser ut genom, trafikfara javisst =) så se upp ni efter e 4 idag.. marras on the road. Nä men helt seriöst, det vilar en förbannelse över den bilen.. hmm eller är det kanske mej när jag kommer i kontakt med bilar av olika slag, kom bara å tänka på förra bilen, Opeln och alla besvär jag var med om där =) ja vem vet du.. jag kanske förtjänar det.


Men det är ju klart, de ger ju sej på den mest exlusiva snygga fräscha bilen.. varför då min??!! ; )


Nu ska ja bege mej hemövers igen, var ju meningen jag skulle jobba men det gick ju inte.. jag som behöver varje liten krona extra nu, nu är jag så där nere igen.. =/



Hörs väl snart igen hoppas jag, kramis mIA...




[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards