Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg under juli 2009

Av mArrA$ - 29 juli 2009 17:17

O till dej Anna W vill jag bara säga... tack för att du fanns där för mej igår! Båda mina Annor, ni e ju helt underbara. Tycker Vi tjejer hade en suuuuperkväll trots all drama där på slutet..  Vill att du ska veta, Du har intagit en STOR plats i mitt hjärta. Jaja, har nu vart på stråket 2 kvällar.. i Måndags körde jag några stycken. Det va härligt.. man har så roligt som man gör det, inte sant. Sen igår så var jag o 5 tjejer till ut på stråket. Jobbade först till kl 14 typ,  hem o fixa i ordning sej, sen in till stan o strosa runt lite. Köpte ett halsband bland annat, ett chopperkors.. snyggt värre. Det passade rätt bra till den stil ja valde att klä mej igår. Sen gick vi på Shanghai wok och åt.. fyra små rätter, drack lite cider o vin. Sen gick vi ner till ett av tälten i hamn som hette Sommarlandet, där satt vi ungefär fram till kl 21 då vi bytte ställe till Invento. Därför hade man gått ur tältet för att exempelvis gå på toa.. så fick man ställa sej sist i kön och den va ju inte lite kort. Kvällen var alltså huuuur skoj som helst =D .. besked hade kunnat väntat till dagen efter, men de e ju klart. Jag skulle själv blivit ivrig så..nånstans där inne förstår jag.. eller nä, kanske inte. Då hade jag inte rört upp himmel och helvete efteråt. Nu ska ja ladda upp lite bilder..

Av mArrA$ - 29 juli 2009 03:08

Var såå fruktansvärt jobbigt.. 

idag känns det.. jaja, helt enkelt.. men that´s lie... ja menar life. Jag ångrar så mycket att jag någonsin sa något alls om det. Herregud vad jag får lära mej av mina misstag på kort tid?! Hur många smällar orkar man ta alltså?


Jag trodde inte man skulle sparka på den som ligger..



Ja Carina.. jag mår inte så värst bra just nu =S Inget jag rår över tyvärr.. Vet bara att det ordnar sej säkert på en 199 årsperiod.  


 











































Av mArrA$ - 25 juli 2009 00:34

 

Jobbat 12-21 idag! Gick bra trots att man slet som ett djur där på slutet... ursch, va surrigt det kan bli.. menmen, man ha ju hela helgen framför sej så det rä bara te o bita ihop. När jag slutade o kom hem typ 21:20 så kastade vi oss på cyklarna o tog oss en timmas cykeltur runt krokom, via OK o tankade däcken tänkte ja säga.. pumpade såklart =) När vi kom hem så först gjorde jag äggröra för jag var så otroligt hungrig.. sen så satte vi oss och tog en likör och spelade kort.

*skratt* hahaha ja fruktansvärt synd Carina att det inte blev någe stråk med Lina i år! Åhh DET hade ju vart någe att göra ett rejält hopp ner från bänken!.. o rakt in i.. ehh en högtalare kanske ? *tss* .. Hon hade ju planerat att komma nu i Torsdags, men de va ju lite dumt när ja jobbade tyckte hon.. o ja försökte byta utan reultat också. Ja frågade henne o tyckte hon skulle pallra sej hit på Söndag o gå ut någar dar där ; )  men de gick visst inte.. synd synd.

Kanske vi 4 ska ta oss en drive på stan tillsammans nånkväll!?? =D

Nuväntarsängenförjagskauppochjobbakl07 GODNATT....

Av mArrA$ - 23 juli 2009 21:31

Igår besstämde jag o Sara att vi skulle kliva upp vid 8 tide o ta oss en timmas promenad med hennes hundar, sagt o gjort. de gjorde vi också! Upp e med tuppen o traska runt i Dvärsätt.. Sedan gick vi hem til henne o åt en stadig frukost. För att sen bege oss in til staden o kolla runt lite, bland annat hämta ut linser åt både henne, mej o Nicklas.


Bilder finner ni på min bilddagbok

 www.marraz.bilddagboken.se


Ang förra inlägget, Det var bara min bror som skrämde mej lite där... ingen fara..


I morgon börjar stråket.. trist att jobba, trist att Lina inte kunde komma efter helgen.. menmen sånt händer, vi får ta igen det en annan gång. Efter hekgen blir de nog myyyycke folk där, då har sverige fått löning dessutom. =D SKoj..


Tro om Ca & Hå ska dit någe? "Jag gåår o fiskar" la-la-la-- hmm, lyssna på den här ni o kom i stämmning vettja! =) *skratt* haha..

Av mArrA$ - 22 juli 2009 02:03

Ja blev faktiskt lite skraj där.. ungefär så här mycket! *skratt*




 


BTW Kul att nån av AAAALLLA  mina "stalkers" kan träda fram iallafall

Tack o lov vet ja ju vem det var nu.. ; )


Wooo.. kl är över 02 o ja e pigg som en lärka. Slutade jobba 21.. for hem en snabbis o fann hjärtat sovandes på soffan, väcker honom försiktigt o talar om att jag ska åka till hans mor o spela kort.. o där ha ja typ sutit hela kvälllen, ja man vann ju dessutom.. 5 pers va vi ; )

Kollade på lite kort med Sara.. åt en macka sen for ja hem.


tro om man ska ta sej en sväng in till stan i morgon o införskaff lite mer linser.. hmm. Får se hur man orkar, eller óm ja väntar tills Nicklas slutat jobba halv fyra o i åker tillsammans.


Nu känner jag mej lite pömsig på ögonen faktiskt.. ska ta o lägga mej, krypa  ner försiktigt o lägga min arm kring goseknoppen.





Av mArrA$ - 21 juli 2009 12:19

Har jag sagt att jag har skaffat mej en bilddagbok??


Marraz heter jag där!


Enjoy...

Av mArrA$ - 21 juli 2009 10:48

Bytte precis helg att jobba i Aug, jhade ju tagit på mej att jobba helgen då det är yran dvs 1-2-3.. men saken är den att vi hade ju planer på att åka upp till Umeå o gå på Nolia, bo i Nicklas O:s lägenhen och sen hitte på någe skoj när vi är där... uppleva gamla minnen oså ; ) Gå på Rex kanske.. hihi. Träffa Liiiiiina bara MÅSTE vi göra! eller hur gumman??


På tal om Lina, så hade hon ju tänkt komma hit i helgen o gå på stråket med oss! men ja jobbar juuu.. åhh *Suck* Hon hade tänkt komma på Tors o vara hos oss tills på Söndag, ja ska göra mitt bästa för att försöka fixa bort de dagarna! I värsta fall en dag o att jag får komma efter lite. Ska kolla upp det på jobbet idag när ja börjar kl 14. Ska göra mitt bästa..


ja, i värsta fall får vi ses helgen efter.. i din hemort.  Men favorit i repris vore inte helt fel, vem vet kanske rent av göra det till en tradition.. ; ) VI regerar ju  stråket  lätt! haha..

Av mArrA$ - 19 juli 2009 16:16

Hej hopp.. Det blev då inga 75 000 för mej eller nån av dem i sällskapet igår. MEN Jag var faktiskt 2 nummer ifrån, kan lova att hjärtat slog! Nä de gick till Norge.. de jäklarna kommer hit o kammar hem våra pengar ju. *morr morr* mormor?? haha.. jaja, vilket som.


När ja kom hem så låg vännen o sussade.. ja hade blivit bortbjuden tidigare under dagen men avböjde typ. Nicklas syster Emma skulle ju dit, så ja tänkte att man kan väl åka dit o kolla så att hon sköter sej iallafall ; ) Så jag tog mej en tur på cykeln dit, 1 mil därdå =D Bra bra.. Det var bara Emma, en kille som också heter Nicklas o sen en Björn. Kom väl hem där efter 02 nånting.. nämen de va trevligt, trist att guuben min jobbade idag annars hade han säkert hängt med.


Idag ska ja laga lite mat tills hjärtat kommer hem, det blir helstekt fläskfile med en god sås till o råstekt potatis.. om ja lyckas vill säga, osett ännu.


Var iväg och tittade på Saras soffa också idag, guuud va fin den var! Förstår att du är nöjder med den.  Tog mej en cykeltur till henne.. lite motion till vardags. Hääärligt.. sen åt ja ju en go mockaruta hos henne också, men vadå.. alla vet ju att fika när man är bortbjuden innehåller iiiinga som helst kalorier ; ) Det är som på kalas.. same shit but.. diffrent.


[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards