Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg under september 2012

Av mArrA$ - 24 september 2012 14:34

Den här låten kom in i mitt liv i helt rätt tillfälle.. tillfällighet? 


Av mArrA$ - 20 september 2012 09:08

Vi kör väl hela registret då vi liks håller på.. 10:20 läkarbesök, antibiotika, misstänkt Uvi.. IGEN!!! 

 

What a fuck is happening...

Av mArrA$ - 19 september 2012 16:47

Känner mej asnere just för tillfället... först och främst är det jobbigt att bara gå hemma, faktiskt hur det nu kan låta! Jag tänker på ekonomin hela tiden.. den som kommer gå käpprätt typ nu då jag är sjuk, och så en flytt på det.. i dagsläget så har jag fan så att jag kan fö mina katter, och thats it.. jag har själv ätit 4 kronors nudlar 3 dar på raken, jävla god buljong blir det också på det! tack och lov då att min mage inte kräver så mycket för tillfället, men att inte ha RÅD att köpa mat.. förnedrande. 


Tiden kommer ikapp och verkligheten tränger sej på. Jag har ju iallafall fått tag i boende nu, en tåa som säkert kommer bli asnice.. men just som sagt, då kommer uppvaknandet. Fy vad jobbigt det är, kommer bli! Ibland ångrar jag mej bara... 


Just nu vill jag eg bara vara ifred, ensam utan de som ändå inte förstår hur vad man går igenom.. de som lägger idiotiska kommentarer som "det kommer ordna sej" utan att veta ett smack av meningens innebörd?! Folk som faktiskt inte har en susning om vad livet eg handlar om..Jag må vara sur och grinig, men just nu vill jag inget hellre än att slippa onödigt..ja, försvar? 

 

I morgon ska jag iallafall fika på stan med Anna! 

 

Av mArrA$ - 18 september 2012 20:14

Jag är avstängd från mitt arbete ett tag framöver.. så jäkla trist och onödigt! Tänk va denna äckliga magparasit ställt till med.. jag som hade helet andra planer än att sitta hemma flera veckor.


jaja, så är det.. nu sitter jag iallafall och myser lit ei min ensamhet med tända ljus och ser på


 



Av mArrA$ - 14 september 2012 17:19

Jag känner mej som en vandrande pestbärare.



Resan, min sköna semester i Alanya gav mej alltså en fet äcklig Salmonella infektion..tack Turkiet! Och jag som hade planer på att åka tillbaka när jag fyller år!!  det blir ju bara kattskit av alltsammans..


Läkaren ringde mej i morse med den jävulskt tråkiga nyheten. 

Så nu är jag alltså hemma från jobbet denna vecka och kommer troligtvis bli hemma ett bra tag till.. känns inte kul vill jag lova! På Måndag skall jag till läkaren igen, och istället för sjukpenning kommer jag tydligen få något som heter smittbärarpenning. Hur kul låter det att man är smittbärare då!?!  


Efter alla resor till Turkiet jag gjort och aldrig blivit sjuk..?




och sen hade jag glömt hur jobbigt det var när tatueringen börjar läka och klia också!

går bra nu.. nää..  

Av mArrA$ - 13 september 2012 12:47

Mår kanske aningen bättre.. men kraften är inte på topp då magen är tom. Ska dricka lite mer Verum blåbär nu, det gör nog susen.

 

Men allvarligt, var det någon som såg Efterlyst igår? Om mannen som rånade Johnny och lät han ligga kvar på järnvägsspåret så tåget körde över honom!? Det är så sjukt omänskligt att.. ja jag vet inte vad. 

 

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15425610.ab

 

 

Av mArrA$ - 11 september 2012 11:31

Här kommer en bild på min nya tatuering


 



Av mArrA$ - 11 september 2012 11:21

Tiden efter semestern blev inte riktigt som jag hade tänkt mej..Jag har åkt på något elände i magen, troligtvis någon elak parasit. SÅ jag har bott på skithuset i princip sedan Fredagskväll! Har inte kunnat äta nånting och behålla.. jag lever på Resorb i dagsläget kan man säga, jag går på sparlåga minst sagt. 

Ja, något jobb blev det inte denna vecka då jag väntar på provsvar som troligtvis kommer Tors eller Fredag. 

 

Fy sjutton....eh vilken bra bantningskur va ;) haha

Skulle inte tro det. Jag skulle kunna dräpa för oxfilepizzan som jag fick stoppa i frysen häromdagen.. 

 

Jaja, shit REALLY happens... 

 

 



[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards