Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg under februari 2012

Av mArrA$ - 28 februari 2012 12:13

 

Av mArrA$ - 10 februari 2012 16:51

Jag har legat sjuk hela långa veckan.. i morgon är det dags för jobb igen. Jag tror jag inte sovit så mycket i hela mitt liv som jag sovit just under denna vecka! Kroppen behövde det antagligen iallafall eftersom jag piggade på mej eftersom. Men det jag gruvar mej för nu är Feb månads lön.. =/ Mindre kul... men men. 


Kom nästan nyss hem ifrån veterinären med Mr Jobs. Han har fått din andra vaccinations spruta och sen så kollade de öronskabben igen, rensade och skrev ut medel som vi ska lägga i nacken. Låt mej tillägga att han var INTE glad.. lillsmurf. 

Vi fick kolla i mikroskopet på parasitäcklet som kryper i djurets öra.. Inte våran bild detta, men så är såg de ut!

Kröp sakta omkring där.. brrr.. 


 


Ikväll är det visst dans, Blender på Folkan.. gudars så längesen man dansade.Men jag är inte så pass kry ännu så att jag bör ut o anstränga mej på dans. Det blir en lugn och skön hemmakväll istället. 


Kvällens kloka..


 

Av mArrA$ - 10 februari 2012 13:00

Loggar in på facebook och möts av en vägg av sorg,.. En mycket tragisk olycka har inträffat i närheten och vi har mist två st fina ungdomar i en hemsk skoterolycka. 

Jag kände inte dessa två killar, men visste vilka dem var inget mer.. det spelar eg ingen roll. Smärtan känns djupt inuti ändå..



Sänder en varm tanke till familj och vänner  



Ta hand om varandra

Av mArrA$ - 2 februari 2012 17:37

3 dagars ledig.. jag ska allvarligt säga att jag hade INTE PALLAT en enda dag till på jobbet! Ahh andas andas.. phu.. Nu ska ja bara sova, vila och sova ännu mer. 


Färgat håret har jag gjort också


   

NO MORE BLONDE MOMENTS ;) 

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards