Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg under november 2013

Av mArrA$ - 21 november 2013 01:01

En blick som möts för ett kort ögonblick, vid helt fel tillfälle.. Men kanske ändå så rätt?på en gata jag aldrig förut besökt.. En blick, några ord..  Och sen inget mer med det.. Just då.

Av mArrA$ - 5 november 2013 01:25

Men hallåå..är de Natt igen? omvändt dygn, mm kan man säga.. sov bort hela dagen av olika anledningar, vakna och fatta ingenting. 

 

Städat, tvättat och allt sånt där nödvändigt ont i kväll...lagat mat faktiskt, är ju inne på mina andra vecka i ja.. just det. Jag är en av dem som börjat med den nya dieten 5:2.. ja dvs fasta i 2 dagar med ett kalori innehåll på max 500 per dag där. JA, förra veckan gick bra.. vi får se hur det går nu, har inte vägt mej ännu. Men målet är 8 kg bort. 

 

 

Har börjat kolla på en serie som är riktigt riktigt bra! Orange is the new black.. Tack Inger att du frälste in mej i denna ;) haha.. Den hade inte kunna kommit mer lägligt! 

 

Och i morgon är de jobb igen! Och hur ska ja nånsin mer igen kunna hämta matvagnarna!? hahaha.. ja dööör va pinsamt.. ja, jag får försöka prata mej ur det här på nåt vis. ;) 

Haha, ja så det kan gå...

 

 

 


God natt.. <

Av mArrA$ - 2 november 2013 23:42

10 9 8 7 6...Börjar den här Lördagen med att dra världens fetvurpa på bron, och är man smidig som en 95 åring så var det nära att handleder och höfter, lårben o alla andra skööööööra äckliga ben i kroppen rök..! haha Nädå ;) mmm jag har faktiskt grymt ont i min vä tumme..     

 

 

I vilket fulla fall så idag, hmm okej IGÅR ( för klockan är över 00:00 ) var min älskade Pappas födelsedag! Tyvärr kunde jag inte medverka pga jobb, vilket kändes otroligt trist..

 

 


STOOOOOORT 

Grattis på  

 

årsdagen kära du!

 

 

 

Fatta, 80 års livserfarenhet.. inte illa! och fan på RIKTIGT piggare än en annan?! haha.. ;)

 

49 år när lilla jag kom till världen, krutgubbe ;)  


 

 

 

 

   

 

 

 

 

Av mArrA$ - 2 november 2013 01:28

Ge mej Kvatten!


Och Godnatt på det.. 

 

 

 

 

 

Av mArrA$ - 1 november 2013 02:27

Höst, Halka och bara elände... 

Mitt i allt elände så hade jag sjukt tur. Köpte mej en Iphone 5S idag på elgiganten.. slut typ i hela europa och personen som skulle ha den ( som hade bokat den)  enda de hade kvar ångrade sej! Och jag var på plats.. whii. Den tog jag serru.. En svart, läcker.. snygg bra ny mobil. Mmmm just love it! 

 

 

Annars så är de väl både ups and downs..

 

 

Har annars fattat ett mycket viktigt beslut idag som i princip är livsavgörande för min del.. det är de sjukt mest jobbigaste på mycket länge, men ja.. dock har jag inget val. 

Det lär visa sej..

 

Om jag visste det jag vet idag för ett år sedan hade jag ALDRIG gett mej in i leken, men den som är med i lekjäveln.. mmm.. färdigtlekt nu. 

Hej Livet, vart har du vart senaste året? 

 

 

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards