Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg under februari 2013

Av mArrA$ - 18 februari 2013 23:50

Vilken otroligt mysig helg jag haft.. bästa på länge! 

Har vetat någon vecka att det ska hända nåt skoj, vi ska åka bort.. Inte vart, inte vad...bara vad jag skall ha med mej.  

Åker på Lördags morgon, och när vi då sen hamnar i Sundsvall så ska vi tydligen på relaxen... Med världens mysigaste sällskap kan det knappast bli fel. Sedan var det en tid att passa.. utan att veta vad som komma skall åker vi in till staden.. Han har då bokat, utan min vetskap en klipptid..till mej..    


Kvällen slutar med middag och en öl, övernattning och..bara mys i varandras armar.  


En mycket lycklig Maria återvänder till Östersund på Söndagen..


Tack kära du för en helt underbar helg..

 

 




Av mArrA$ - 2 februari 2013 16:08

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards