Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg under juni 2010

Av mArrA$ - 29 juni 2010 18:20

TISDagen till ände.. midsommar har också passerat. Känner mej sliten och trött, somnade i solen på balkongen en halvtimma!

Middagen åt jag också ute, bestående av kalkonsallad, jäkla gott i värmen. Det är jobbigt att laga mat och äta när det är varmt ute.. ursch. katterna, mina fina njuter av att ligag uet på balkongen! Det är enkelt bra, och lite stress här hemma nu, jag tycker det är ursköönt! ; ) I do it my way..all by myself.

Hälsade på N idag, fick sej en kopp java. Jodå, han kommer i ordning allt eftersom.. *det gillar vi*


Hela sårskorpan har lossnat från tatueringen nu, men den kliaaaar! Läker såklart.. bäst att se upp för sina reflexer bara. Vill inte förstöra något..Den är en del av mej nu. En symbol för något nytt och bra..


Ikväll ska jag börja plocka ner i kartonger tror jag.. har väl inte så mycket annat för mej. Jajamen, det ska rensas i skåp och lådor.. inget onödigt ska packas ner nu, alltså sådant som inte används.

Varför ska det ligga i lådor i förråd kan man fråga sej? 

Av mArrA$ - 28 juni 2010 22:26


Jag är nervös..sååå nervös att grannen faktiskt SKA ändra sej ang. lägenheten! bara en dum känsla jag har! Helt seriöst hatar jag mina magkänslor.. att det inte bara kan gå klanderfritt en endaste gång i mitt liv?!

Vad har jag gjort för fel..

Pratade med henne ikväll ang vilken dag vi ska skriva papperna.. bara det kunde bli gjort! Hon lät så.. disträ? ointresserad, stressad..

 mmm.. Så att hon inte ångrar sej SEN då, o då sitter jag med lägenheten ytterligare en månad =( Nej nej, det bara måste gå.. och det måste göras på onsdag! ursch..  jag känner mej som en tjatig hemsk granne! 


Man ska inte ropa hej förrens..ja, att jag inte lärt mej det vid 27 års ålder. 

Av mArrA$ - 27 juni 2010 11:22

Jag behövde ett gäng STARKA karlar Lina! Om man behöver vara smart för att bära tunga möbler så fixar jag det nog heeeelt själv! ;)))) 




Jo, kuddarna "Viol" Charlotte är inköpta på RUSTA faktiskt!


[     ]

   


Nu ska jag iväg och arbeta lite! 

Av mArrA$ - 26 juni 2010 18:39

Jag sitter och funderar på nästa tatuering som ja vill ska ske inom snar framtid! Gärna nästa månad, om det finns tid! 

Endera blir det två stjärnor till, en på baksidan av vardera vad! Eller så ska jag skriva Libra, som är vågens stjärntecken, lodrätt bak i nacken! 

Men..

Jag bara älskar dessa stjärnor! 

  

  

  


Ja, den som lever får se! ; ) 

Av mArrA$ - 26 juni 2010 16:50

På en dag har jag hört av 3 personer prata om gårdagen ( midsommarafton ) och dagens fylleångest.. ja, va ska man säga ; ) MAn vill ju bara dööö av att höra andras historier, ojoj..Känns bra man är nykter i helgen iallafall! 

Framför er har ni nämligen experten på just det området, göra idiotiska saker när man dricker och den ångesten.. ja kära nån. 

Tro hur många av Sveriges befolkning som gjorde något igår de ångrar bittert idag? ; ) 


Törs du svara? 


  


Alkohol i sej är faktiskt ångestframkallande redan i mindre mängder så.


Min Gårdag bestod av smärta, sömn och ännu mer sömn..vaknar omkring kl 02 av att telefonen ringer, piper sms efter sms efter sms, ja man svarar väl såklart.. ligger sen o surrar med en "fyllskada" i säkert 30 minuter. *haha* Ja, sen är ju Marras klarvaken!? ; ) somnar väl om och.. just precis SOVER. vaknar av att tel ringer igen! Ja, då är ju kl 07:15! Mmm då har man ju börjat jobba då.. yes, försovning mitt i allt. Trodde jag fått nog med sömn igår men icke då! 


Nu så är man hemma efter en arbetsdag.. kvällens aktiviteter består av en fet chipspåse och Hänt BILD på sängen ^^ , mm slipper både ångest o smärta, sikken great kombination! 






Av mArrA$ - 25 juni 2010 18:41

Känns som JAG är den enda som i dag, Midsommarafton sovit och käkat värktabletter o haft tvättstugan ; )

Min rygg värker så fruktansvärt efter dagarna som gått. hmm vett inte vad ja gjort? Suttit för mycket vidan datan på en kass stol kanske..

Har jobbat, och ska även upp i morgon tidigt.. så det blir lugnt lugnt.

Ville mest bara önska er alla en:

  

  

Av mArrA$ - 23 juni 2010 22:13

Det går bra nu.. =) Jaaaaa, Grannen ville byta sin lägenhet!! Åh så glad jag blev.. den ÄR skiiiitfin! totalt nyrenoverad med nya vitvaror o allt.. mmm.. Där kommer jag o kissarna trivas som fisken i vattnet tror jag!

Ska ringa fastighetsägarna o prata med dem i morgon, perfekt.. hoppas det inte blir någe klater bara.

 

mmm ett glas vin ikväll gjorde susen, trodde jag skulle få främmande men så blev inte fallet , ) Men lilla vackra Anna, tro inte du kan smita från UTflyttningsfesten och INflyttningsfesten.. haha.

 

  

 

Nu behöver jag bara ett gäng starka karlar? hoho?..

Av mArrA$ - 23 juni 2010 16:52

1:a tatueringen gjord.. mmm and I just love it!



 

Lutar åt fortsättning och fler nästa månad..( om plånboken tillåter det ) Nu är ju inte stars så dyrt att göra. 600:- kosta den..

Ja, vad var det jag sa.. Marras skulle gilla det!   

OCH.. tatueraren va ju huuuur läcker som helst!? ; ) ojoj *hehe* Bara det var ju värt all smärta.. *just kidding*

 

Nä, nu blir det till att laga mat o sen städa lägenheten, kommer folk o kikar på den ikväll. Ett par var här i eftermiddag.. va mycket intresserade.. men ja håller ju tummarna fortfarande att kvinnan här på gården vill byta!

Tackar Vicky för dina tummar också ; )


Ni är underbara hela högen!

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards