Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2007

salsa!

Av mArrA$ - 30 augusti 2007 22:57

Godkväll.

Första gången på salsakursen ikväll! det var sååå himla roligt. Härligt att känna höfterna gunga i takt med den rytmiska musiken, tränaren var en ung kille som verkar kanonduktig..Kändes faktiskt bättre än att det var någon ung smal tjej med former en annan bara kan drömma om, man skulle bara bli avis ; ) *skratt* ja ni fattar..tss.  Vad som var  mindre roligt var töntarna som satt där på sidan av och bara glodde. Hmm lite svårt att slappna av med stirrande tonåringar som dessutom trodde att de var nåt! jaja.. *mutter* Det ska nog bli hur bra som helst detta. Målet kan ju vara att man ska våga sej i väg på salsabaren i Umeå någongång när man riktigt fått kläm på det hela och gått alla kurserna *ler* Något jag har svårt att se mej själv i däremot är den lilla korta och högklackat.. =)  Dream on..

jag och min kopmis gick på stan innan och bara strosade, fikade och kollade runt lite. Köpte nåt plagg,var inte tanken att tokshoppa heller så.Något som slog mej var ---->  Helt otroligt vad Övik har blivit en S T A D?  Sååå mycket nytt på så kort tid,  och det kostas på minsann.. se bara på Peter Forsbergs nya lyxiga hotell som ska byggas?.. hmm visste ett hotell till behövs verklígen eftersom staden växer allt fortare. Men att förstöra hamnen på det viset? det är fan inte bra.. hamnen kommer mista sin charm, men det är ju som allt annat. varför inte istället satsa på något som verkligen behövs, som lägenheter.. ? då menar jag inte de här lyxiga våningarna med Arenan som utsikt.. utan de här helt vanliga 1:orna 2:orna 3:orna som folk törstar efter..

jaja, inte mitt problem... jag har ju min underbara kåk ; )





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mArrA$ - 24 januari 2014 01:07

På natten när andra sover, skimrar månen klart.  Med ljuset börjar allting om, ingenting blir kvar Det som var ett liv, blir minnet av den mörka tiden  Vinter blir till vår, så är tidens gång   Borta för din syn, men finns kvar tills nästa ti...

Av mArrA$ - 30 december 2013 02:16


Mååndag.. och jag må va bland de enda som älskar just den här Måndagen LIKAMED leeedig, day off U name it.    I morgon ( idag ) whatever, ska jag och bästa på stan, vill ha ett rött läppstift.. hur svårt ska de va? Och så ska jag införskaffa lite...

Av mArrA$ - 29 december 2013 16:43

ohhh.. lycka är hörreni att ligga nyduschad i sitt numera väldigt mysiga sovrum, i sin enormt feta sköööööna tempursäng och bara känna att "ZZZZzzz zooova"... Efter en hektisk jul på jobbet, en juldag, en helg på det och ett nyår på arbetet att vänta...

Av mArrA$ - 26 december 2013 13:22

      Halka PLUS Higheels PLUS några öl LIKAMED Bad combo! upptäckte jag igår...när det var försent. Drog några läckra danssteg innan fallet i backen var oundvikligt.    Första tanken "såg nån?" Andra tanken "aj som fan" Tredje tanken "d...

Av mArrA$ - 24 december 2013 23:31

       Knulafton 2013 är snart tillände Den har spenderats på mitt jobb och tack vare Underbaraste så gjorde vi dagen/kvällen kanon till våra gamla! TROTS att våra fötter sved och hjärtat bultade..  "Kjell" kom, gav oss ett leende, poängtera...

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards