Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 21 februari 2008

Av mArrA$ - 21 februari 2008 13:41

Igår kväll klockan halv tio kom jag på att man kanske skulle åkt upp till Umeå och överaskat Nicklas när han slutar jobba kl 00:00. Det var jobbigt att köra, dimman låg tät och man såg nästan ingenting.. men det var värt allt när jag såg min älskades min när jag kom gåendes emot honom.. den känslan är värd allt.


Nu så ska jag åka hem, han börjar jobba klockan halv tre så..


I morgon så ska jag åka och dansa med ett gäng från stan, det ser jag fram emot såååå! Längesen man dansa nu.. ända sen maran. Härligt ska det bli...


Sen jobbar jag i helgen, så jag och Nicklas ses inte förrens till veckan typ.


Hade SAW maraton i helgen som var, hehe.. satt i ett sträck och såg I II III och den nya VI..<--- 4?? =)  helt klart sjuka grymma filmer.


Önskar det vore sommar snart.. längtar så mycket. *suck*



[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards