Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 27 december 2011

Av mArrA$ - 27 december 2011 19:25



Julen kom.. julen försvann, lika fort som den.. kom? 


Julen som för övrigt bara innebär stress o massa annat skit, vart är det mys som alla pratar om? äh, nu är det iallafall över och man är några tusenlappar fattigare. En hel massa tusenlappar fattigare för att vara konkret =( äh.. jaja så är det. 

Kul med julklappar dock.. ;) 


På juldagen for jag hem från min familj i Kramfors.. hade helt missat nyheter och allt vad det innebär under dagen. När jag där sitter i bilen och lyssnar på radion så nämner de en sgtorm som är på infart? ehh den förväntas passera Jämtland om en timma!? ops, jag har i dåläget 1 timmas bilkörnings kvar! Ringer Daniel..


-Hej, har du hört om någon storm som är på väg??? 

-ja alltså.. ehh joo gumman, jag ville inte oroa dej i onödan..

-vaaaa? oh oh.. nu vill jag hem! =S


Sen kom Dagmar.. på natten smög hon sej inpå och orsakde en del skada i vårt Sverige.  

     


Men innan Dagmar nådde Torvalla kom Steve! På juldagen så hämtade vi busen..


 




      


Ja, Nu har jag semester ända tills på Lördag och Nyårsafton! 






[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards