Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 24 april 2011

Av mArrA$ - 24 april 2011 22:38

   

Är bara förnamnet.. shit pommes frites sikken förkylning jag dragit på mej i vårtider! Dagen har spenderats i sängen, i sängen och en litten stund när jag ville vara social lade jag mej bland kartonger på golvet.. och somnade givetvis. Man fick ganska dåligt samvete när man kikade ut genom fönstret och såg solen som gassade.. ja inget att göra åt. 

Hela kroppen bara värker och det knarkas alvedon för fulla muggar! Herregud, Jag har tillochmed ont i tänderna!!?? illa då eller..   

Det började redan igår att ja kände mej hängig.. men klart man trotsar alla känslor och beger sej mot Ikea med Daniel och hans barn. Det var en trevlig tur och jo, det gick en heeeel del massa pengar vill jag påstå. Köpte oss två garderober.. och jisses, då är ju Ikea billigt.


 

En sådan på varsinn sida sängen blir det iallafall med hylla mellan.. det är vad vi får plats med i nuläget i vårt sovrum. Sedan skall vi bygga in garderober i väggen mot vardagsrummet där det blir skjutdörr över hela. Men det blir senare projekt.. nu skall vi se till och komma på plats först. 


[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards