Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 2 maj 2011

Av mArrA$ - 2 maj 2011 01:57

Yihaa.. då var man på plats i det nya hemmet!

En underbar 4:a i sköna Fjällmon Torvalla. Sambo med en underbar gubbe hans ungar och mina två katter.. Livet är bra jäkla underbart! så känns det. Jag gillar känslan att ha hans barn omkring mej..faktiskt, trots att dem är så stora. Det är en bra ålder på dem.. de fixar och donar som de vill, inga småbarm som kräver en massa tillsyn och annat. Självklart hade jag mina farhågor innan denna ihopflyttning, men fortsätt så här så blir det här kanonbra!

Vi har under helgen tömt alla kartonger.. det ska inte bli ett liv i kartonger till att börja med..det har man som ledsnat på vid detta laget. Så i med högsta växeln och poff så var det garderober på plats och gardiner och.. ja i princip är allt där det hör hemma.


 

Underbart.. nu kan man gå på arbetet i veckan och ändå komma hem till ett välstädat ombonat hus som inte tar energi.


Nu är det dags att knacka D på axeln för han snarkar så inni!...

 


 

Sov gott

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards