Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av mArrA$ - 1 oktober 2012 23:17

Helgen som gick kan bara sammanfattas på ett sätt! Heeeeelt underbar!!! 

 

fredagen träffades vi hemma hos en arbetskompis och ja, det slutade iallafall med att vissa av oss for ner på stan. Hade bara kul och mötte en del bara super trevliga män... niskor.    


Ja.. men alltså LÖRDAG!! jag säger bara A fucking night to remember!! Tack älskade Anna och Kicki för en underbart rolig kväll!  oh shitt va ni är gamla haggor nu alltså ;) haha...puss på er.

Maten! Musiken, Saur Rockabilly blues band.. ja jag säger bara, ägd, ägas att ÄGA.. scenen, det gjorde dem.

Mmm stämmningen.. men allt var bara såååå bra! 

Kunde aldrig gjort det bättre.. ni är bäst!

Jaja.. EFTER mej då såklart ;) 

 

Gläjden som JAG känner är för att vi är vänner..



Nu ska ja fortsätta svulla ur chips skålen, ska tömma skiten..

 

 

 



[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards