Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 25 november 2012

Av mArrA$ - 25 november 2012 21:11

Jag har precis tittat på en annan lägenhet än den jag i princip bestämde mej för! Här på Anarisvägen.. saken är att den I brunflo inte blev ledig förrens 1 feb tidigast.. och det går INTE! Den är jättebra på alla sätt och vis, men..

Den här är superfin, renoverad och tillträde rätt fort, inte längre än 1 jan vilket är perfekt för mej.. det enda är badrummet som måste göras om, men det är ingen panik det heller... 



Kanske kanske kanske kan man snart börja "leva"

Av mArrA$ - 25 november 2012 18:40

Soligt ute idag.. nä.. idag regnar det, eller? nä haglar.. okej inte det heller. Vad spelar det för roll vilket väder det är ute, vem bryr sej om man så säger. Det finns viktigare saker att bry sej om, viktigare saker att tänka på, att agera efter..Alla dem man har omkring sej i livet, människor man bryr sej om, människor man försummar. 

Jag säger som en god vän till mej

Tänk på vad du säger, sagda ord är ALLTID sagda... 

 

 Jag ska nu samla ihop alla krafter, sätta på ett stort leende och sopa alla negativa funderingar och tankar under mattan.. yes under mattan med alltihop! Varje liten kaksmula och ostbågsskräp tjofadderittan ska bort bort bort.. 

 

Det ska bli ny start.. på nytt.. på nytt på nytt...

Lyssna och njut

 

välkommen. 

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards