Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 28 april 2012

Av mArrA$ - 28 april 2012 10:16



 


 

Min andra underbara hälft har åkt iväg på Hell hour, Crossfit... Han första intropass i denna hårda träning. Ja, vi får helt enkelt se om han kommer därifrån levande. 


Igår morse så ringe en god vän och frågade om jag ville hänga med ut på utflykt i skogen med henne och barnen. Jajamen.. gud så härligt och ja kastade mej i bilen! Tyvärr försvann solen alldelles för fort och det blev blåsväder.. men vi hade trevligt och surrade i naturen. Marras i naturen.. ja ska berätta att jag faktiskt glömde bort att där fanns spindlar.. för en kort sekund! Sen satt jag på en sten istället för i gräset.. ursch. 


Lördag: Nu ska jag stiga upp, förbereda mej för en tur in till staden.. ikväll är jag bjuden på födelsedagsfest, 45 års kalas med allt vad det innebär ;) Men innan dess ska jag hinna både springa på stan och gå på kattutställning i Z hallen! 


 

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards