Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 30 juni 2012

Av mArrA$ - 30 juni 2012 22:58

Var på stan igår också.. hade ett presentkort Vita korset parfymeri liggandes hemma på 500:- som jag fick i födelsedagspresent 17 oktober av min   vän. 

 

 

UUUUuuuunderbar doft! mmmm.... 30 ml ( första flaskan ovan ) 445:- SÅ då köpte jag en deo nya damdoften från Puma

 

 

Sen hittade jag en del på Stadium som inte var så där livsnödvändigt men.. bra ;) 

 

      

Härligaste vattenflaskan från Nike´ med ergogrip. Kanon! 

&

En tröja från Race Marin

 

 

 



Av mArrA$ - 30 juni 2012 22:42

Gräsänka i en heeeel lång vecka.. både och. Samtidigt som det är så otroligt skönt att vara ensam, njuta i sin ensamhet.. tystnaden, bara ha sej själv att skylla.. samtidigt så är det så himla trist? Ensamt och tråkigt..


Här ligger jag i soffan.. förkyld dessutom. Äter chips, dricker cola och läser fitness 100% kost. Bra combo va? ;) haha..njaa.. 

 

  Jag har tränat som en galning.. jag fötjänar det goda nog. Och så blir man förkyld.. tappar  ork och kraft. Måste återhämta mej på någe vis..?

Har nog pressat min kropp lite för hårt sista tre veckorna, men det är ju så skönt och jag mår ju så bra! 


Sängen kommer vara tom och kall inatt.. ursch. 


[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards