Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 30 december 2013

Av mArrA$ - 30 december 2013 02:16

Mååndag.. och jag må va bland de enda som älskar just den här Måndagen LIKAMED leeedig, day off U name it. 

 

I morgon ( idag ) whatever, ska jag och bästa på stan, vill ha ett rött läppstift.. hur svårt ska de va? Och så ska jag införskaffa lite olika vitaminer och tillskott som min kropp verkar behöva då jag tappar sjuuukt mkt hår just nu!? Inte nog med katterna liksom, nä nu ska en annan håra ner överallt också.. jag har nog levat och skapat alla förutsättningar för mitt stackars hår all ramla av, stress, fel kost, inga vitaminer ja osv.. men nu ska de bli ändring på torpet. 

 

Nu så faller ögonen ihop.. och med det säger jag sov gott, sov ut.. snoooza lääänge. 

Deal? 


 


[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards