Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 25 april 2013

Av mArrA$ - 25 april 2013 17:05

Omtalad svar: JA älskad av alla? Knappast... 


TELEFONEN RINGER


Han: Ja, hej Jag heter ____ på HSB, vi hade styrelsemöte i går och jag blev ombedd att ringa dej..

Jag: ehh jaha, okej.. ( vad har jag gjort ) 

Han: Jo, det har kommit in klagomål att du kör för fort på parkeringen, ut från parkeringen liksom..Stämmer det? 

Jag: ja, alltså.. det kan ju stämma att det hänt nångång.. tror jag vet när klagomålet kom in faktiskt. 

Han: Jaha? 

Jag: jo jag körde lite för fort ut i kurvan häromdagen och det kom en bil som fick bromsa.. blev väl inte så glad. 

Han: Okej, men vad bra att vi löste det här då..

Jag: mmm jag lovar att lätta på gasen..

Han: bra bra.. joo och så var det att du ställt en hundbur utanför förrådet?

Jag: Ja, jag ställde den där i går eftersom den ligger ute på annons och skall hämtas i kväll.. ( typ ) 

Han: Okej okej, mmm se bara till att den flyttas snarast

Jag: Jajmen, hejhej ( hej hej hej hej hej dååååååå... and fuck you.. )



[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards