Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Direktlänk till inlägg 5 maj 2011

Idiooootiskt system va?!

Av mArrA$ - 5 maj 2011 23:09

Helt sjukt system på det nya jobbet.. jag trivs som fisken i vattnet men igår fick jag erfara en mindre rolig grej. Jag jobbade 12-21:30 igår Onsdag.. sedan kom nattpersonalen och hon blev dålig på plats och fick gå hem. Vem tror ni automatiskt blir inbeordrad?! jooo den stackaren som har arbetstid till 21:30.. dvs JAG! Där är man astrött och vill bara hem.. nä fi fan vettu.. då fick man bara spotta i handsken och lägga i en växel till, japp jobba till 07 i morse då.. dock blev jag ledig idag tack o lov.. men ändå va? Rätt idiotiskt.. Jag menar, varför inte ist ringa ut en som kanske vart ledig hela dagen. ? Jaja, nu var det gjort iallafall.


Annars är allt bara kanon faktiskt.. visst är det en stor omställning att ha barn omkring sej för jämnan, men jag ska erkänna att jag gillar det! Mycket... =)  Konstigt men så är det.. liv och rörelse mest hela tiden.

Idag var Daniels vovve hit också och fick träffa katterna.. haha.

Det gick ju bra men Wilma ägde lätt... Respekt.   

 
 
Monika

Monika

6 maj 2011 20:11

Det där lät ju rätt idiotiskt! Vad säger lagen om det? Man får ju inte jobba mer än visst många timmar i sträck! Konstigt =S

http://missgloria.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mArrA$ - 24 januari 2014 01:07

På natten när andra sover, skimrar månen klart.  Med ljuset börjar allting om, ingenting blir kvar Det som var ett liv, blir minnet av den mörka tiden  Vinter blir till vår, så är tidens gång   Borta för din syn, men finns kvar tills nästa ti...

Av mArrA$ - 30 december 2013 02:16


Mååndag.. och jag må va bland de enda som älskar just den här Måndagen LIKAMED leeedig, day off U name it.    I morgon ( idag ) whatever, ska jag och bästa på stan, vill ha ett rött läppstift.. hur svårt ska de va? Och så ska jag införskaffa lite...

Av mArrA$ - 29 december 2013 16:43

ohhh.. lycka är hörreni att ligga nyduschad i sitt numera väldigt mysiga sovrum, i sin enormt feta sköööööna tempursäng och bara känna att "ZZZZzzz zooova"... Efter en hektisk jul på jobbet, en juldag, en helg på det och ett nyår på arbetet att vänta...

Av mArrA$ - 26 december 2013 13:22

      Halka PLUS Higheels PLUS några öl LIKAMED Bad combo! upptäckte jag igår...när det var försent. Drog några läckra danssteg innan fallet i backen var oundvikligt.    Första tanken "såg nån?" Andra tanken "aj som fan" Tredje tanken "d...

Av mArrA$ - 24 december 2013 23:31

       Knulafton 2013 är snart tillände Den har spenderats på mitt jobb och tack vare Underbaraste så gjorde vi dagen/kvällen kanon till våra gamla! TROTS att våra fötter sved och hjärtat bultade..  "Kjell" kom, gav oss ett leende, poängtera...

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards