Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg under december 2011

Av mArrA$ - 7 december 2011 22:44

Jag tror jag aldrig känt maken till lukt när älsk kommer hem från jobbet!!! Jag kräääks.. en blandning mellan sur röv och fotsvett sen 220 dar tillbaka..Ja, så kanske det är när man grovsnickrar i 15 timmar rakt av? 



           ASS CRACK! 

Av mArrA$ - 7 december 2011 01:20

Jag och min bästa väninna som bor i Övik ska tatuera oss med likadant motiv! Vi har tankarna åt en kompass.. något åt detta hållet, ja och då ska vi baa komma överens också.. vilket jag inte tror blir några problem! =) Snyggt med kompasser.. och innebörden för oss blir att även om vi inte längre har så mycket kontakt osv så kommer vi alltid veta vart vi har varandra. 


Vilken tycker du är snyggast?


             


Själv föredrar jag nummer 4 och nr 6...fast nr 2 är rätt cool också. 

Av mArrA$ - 6 december 2011 01:29

 

Av mArrA$ - 5 december 2011 14:07

Igår var det  



Här händer det inte så mycket under denna tid, knappt så det är städat. Jo klart det är städat! Men mysfaktorn är låg.. visst vi tände andra ljuset på staken men ändå, det fattas en hel massa i år?! Jag avundas personer som lägger ner så mycket tid i julen, jag önskar jag tyckte om julen lika mycket! Jag avundas dessa bloggar om bak och stök, julklappsinköp och att lägga ner sin själ i julklappsinslagning. Jag blir inspirerad och vill bara åka iväg och handla till att göra en massa godis av olika sorter! Det ska jag banne mej göra också.. men vem ska äta dem då? Ja, både jag och Daniel får ju inte nalla ur gottskålen iår eftersom vi kör Lchf. Ibland känner jag mej så dålig på ett sätt.. ja menar, jag tänker på barnen. de kommer från kärnfamiljen där julen var en av viktigaste högpunkten på året, med en mamma som säkert stökade på massor inför julen. till mej, en ny kvinna i deras liv som inte ens orkar byta gardiner eller baka pepparkakor. Orkar.. det handlar eg inte om att orka.. jag vet inte ens vad det handlar om. 



Vi har iallafall satt upp en massa mysbelysning ute på bron och på en buske! ;) 


Av mArrA$ - 2 december 2011 22:34

2 veckor med lchf nu idag! Det fungerar heelt klockrent.. jag äter mitt kött, feta såser och goda ostar. Kroppen förändras men på vågen är det "bara" ca 2 kg -.. men det känns riktigt bra! 

Jag är inte ens sugen längre på massa gosaker och några omställningsbesvär har jag knappt märkt av, kanske lite ont i huvudet i början där.  Nu står det file på spisen och puttrar.. snart matdags efter en lång arbetsdag! 


Om jag nu kan slita mej från Wordfeud! 


 

Där heter jag iallafall Marraz om nån vill besegra mej typ ;) Jag är ju under läran ännu! 

Av mArrA$ - 1 december 2011 12:07

 

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards