Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av mArrA$ - 15 februari 2011 22:32

Dagarna rullar på i sitt lugna tempo.. Vi har nu under en tid kollat på ungefär 6-7 lägenheter istan tillsammans. Jo, vi ska bli sambos med allt vad det innebär, nya människor nära inpå livet och JAG SER SÅ FRAM EMOT DET! =) Dem är så fina hans barn, var tillsammans med dem på bio i Lördags.. tyvärr så gick inte den filmen vi hade tänkt oss se.. det blev en annan film som kanske inte passade alla, men jaja..kravslöst umgänge iallafall.


Tror oss hittat drömlägenheten nu! Den ligger "top 7 floor" med utsikt över stan åt 3 håll! 115 kvm, 4 rum och kök.. Daniels Grabb var med idag och kollade också, den var bra.. eller rs kommer bli Top modern och jävligt bra när vi är klar. I nuläget är den helt 70 tal och urk.. ;) Men oj, den har grym renoverings-potential! Det passar oss! 


Nu är jag ledig två dagar, det ska bli underbart skönt! Inget speciellt inplanerat ännu.. D kommer i morgon och kryoer ner brevid mej, jag antas sova..läänge. 


Syrran har fyllt år också, i går på alla hjärtans dag! 

  

Till dej

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards