Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av mArrA$ - 18 februari 2011 10:15

Blev bjuden på middag hos Daniel och hans barn igår.. vi lagade tacos tillsammans. Ja, Vi har träffats en hel del nu under veckan och det känns bara så bra.. =) Sen hade jag köpt med mej lösviktste.. Polkagris och Ingefära. Så efter vi ätit blev det en kanna te och Sveriges värsta bilförare innan det var dags att åka hem.. självklart med ett stort leende på läpparna! 


Just nu ligger jag i sängen, orkar inte stiga upp ännu.. det väntar en lång arbetsdag för min del och jag har inte bestämt mej ännu.. men det lutar åt Zlips i kväll, nackdelen är att man ska upp och jobba kl 07 i morgonbitti! Men det har gått förr så.. och jag vet hur bra och vilken energi jag får av dansen


Idag fyller min väninna 30 år... Ja, det är inte så länge kvar till en annan passerar det strecket heller, eller jooo fan hela 2 år är det ju ;) 

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards