Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av mArrA$ - 6 mars 2011 02:28

   

Jag tappar motivation till att skriva i bloggen! Wtf.. det hade jag ju inte som avsikt.. skall försöka återuppta det igen.. man får dock ner en hel del tankar när man sitter här och låter fingrarna glida över tangenterna. Vilket som, kvällen var fulländad och nu är det dags att sova.. dans på furuparken till Blender! Underbara dansare.. och inte minst den bästa av dem alla, du "Sundsvallare" ;) Tänka sej att du är där varje dans i Östersund.. du äger..VI äger! Och så blev man bjuden på fika ikväll också.. man tackar! Och nu har mina danskor gjort sitt.. sulan har lossnat och gått av typ på mitten under.. ajaj, inte bra = INFÖRSKAFFA NYA! Tyvärr så är dem ju som skönast nu.. indansade och trasiga. 


Jo så är de ja.. Iallafall missade jag att denna bilden togs sist jag var iväg på Blender för inte allt för längesen. haha..  ;) 


   


Igår.. eller ska man säga förrgår nu, kl är ju rätt så mkt över midnatt denna Lördag. Jaja, I Fredags blev jag hembjuden till vännen och hans barm på mat! Dotra lagade en supergod grekisk middag och sedan blev det kladdkaka till efterrätt. Inte illa.. fan va mysigt det är att umgås med dem. 

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards