Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av mArrA$ - 15 mars 2011 18:32

Den som skulle säga att jag inte gjort allt i min makt för Wilma.. ja då är det tråkigt, för jag har nu efter detta verkligen testat ALLT! Om inte, kom gärna med andra förslag? 


Återbesök hos veterinären idag, ytterligare 1000 kr. Pratade igenom problemet och jag frågade ang oddsen att hon skulle sluta kissa inomhus.. de var inte höga, men de fanns. Wilma har sedan kuren metacam "misslyckats" ytterligare 2 ggr, som jag vet av.. en gång på ett par jeans och en gång bara rakt upp och ner på hallgolvet..  det hände igår. Idag bad jag om att få utskrivet mer metacam och sen köpte jag 10 st tabl zylkene till.

Köpte också refill till min Feliway som pryder vägguttaget så vackert..

  

269 kr refill 495 kr startkit.. utsöndrar kattens egna feromoner och skall vara lugnande och göra katten mer harmonisk. Tydligen bra mot urinmarkeringar.. well well, den har ju suttit där nu 3 månader.


   

Smärtstillande och mot inflammation ( om det nu skulle vara så ) 

150 kr

  

Mot stress, inför förändringar i miljön osv..75 kr


Sen köpte jag även ett nytt foder som fanns hos veterinären, utvecklat av Royal canin för olika problemantik. 370 kr.. CALM. 

  

Fungerar inte detta.. vilket jag ber till högre makter att det gör! 

Ja, vad gör man.. finns det några alternativ när man provat allt? 


 mattes lilla kissen. 

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards