Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg under maj 2012

Av mArrA$ - 15 maj 2012 08:33

Ja, då blev det dags för den berömda magsjukan att göra entre igår. Man har ju mindre roliga minnen sedan barndomen vad magsjuka innebär, tack och lov så var det lindirigare än förr.. men ack så illa. 


 


Man lär sej alltid något sägs det ju. Min kropp värkte så illa igår, efter att ha legat i sängen HELA dagen visste jag inte hur fan man skulle ligga! Ont ont.. överallt.. obekvämt och jobbigt. I det ögonblicket slog det mej, tänk att inte kunna ändra läget själv? Att måsta vänta på en personal som ropar, "vi kommer strax!" Strax vilket kan ta 30 minuter.. jag försökte för mej själv att i det onda läget ligga kvar, men nää.. jag fick lov att ändra läget. Så tänk er.. att INTE kunna det.. ursch. 



Av mArrA$ - 10 maj 2012 10:18

Något liknande runt om en stjärna skall jag ha..  



Av mArrA$ - 10 maj 2012 09:25

Nä vad jag mår dåligt.. vilken envis förkylning som inte vill ge med sej, den tar om och om och om och om och om och om igeen.. in och ut.. ehh nä. Har fått en bedrövlig hosta också nu. 

På Lördag ska vi till Övik på 1 års kalas.. OM jag inte mår som jag mår nu, då vill jag inte visatas bland någon ettåring =( Det skulle vara oansvarigt av mej. Hmm.. ja, jag får se hur man mår i morgon, jag har iallafall två arbetsdagar kvar nu innan det är helg. 


Min olustiga magkänsla är som bortblåst också, skönt... =) 


Om man skulle försöka ta sej ur sängen och ut i soffan.. eller kanske ut i solen? Ligga där som en padda tills det är dags att slita och göra rätt för sej i samhället. 



De ringer lite titt som tätt från tatueringsstudion om avbokningstider. Jag ska göra två stjärnor till på min arm och skugga, Inget märkvärdigt till att börja med. Sen ska det in lite mer detaljer runt omkring.. Men hittills har jag jobbat och sen så är jag ju sjuk just nu och det är ju ingen höjdare. 


     





Av mArrA$ - 8 maj 2012 14:37

Ahh hittar inte sopnyckeln, samma nyckel som går tilltvättstugan! Sopberg på bron.. tvättberg på toa. Ja, har ju ändå inge tvättmedel, och jag kan inte åka o köpa för jag har kronor noll. Mannen är på arbetet och då får jag nog vänta, för han har glömt att ta ut kontanter till mat. det innebär att jag inte kan äta heller.. vilken tur att jag kör cambridge då. Dock ej rent längre, men -5 kg iallafall hittills. inne på fan 4 e veckan nu.. 5 to go. Kilon alltså.. 


Och förkyld som en apa också.. 


Av mArrA$ - 7 maj 2012 14:09

Hej då Helgen_Hej förkylning_Hej då ledighet_hejhej ryggläge. Hej hej hemskt mycket hej så jävla välkommen hej... 


Hej då matchen ;) 



Av mArrA$ - 6 maj 2012 00:18

Det som hände på ÖB stannar på ÖB.. eller? men roligt, det var det inte.. jo okej då till en början men sen, ajaj. ;) 

 Ja, det ska hända mej om NÅN.

Stolen rasar ju ihop såklart! Herregud minsann.. jag dimper i golver med ett brak och där ligger man, Daniel asgarvar och är snabb med kameran.. men sen inser jag att jag gjort illa ryggen =( Ni ser den pinnen överst med tyg, där sitter ju den fast liksom mellan två andra pinnar..  den va fabriks-skev och satt inte som den skulle tydligen. Ja, så då blev det en anmälan på det... 


   

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards