Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg under april 2013

Av mArrA$ - 8 april 2013 23:22

Hemligheter är hemlighetsfulla, fulla av spänning och nyfikna människor.. en del läser mellan raderna, medans andra inte förstår ett skvatt. Jag vet inte vad som är roligast..? 

Jag är ett mysterium... just nu. 

 

Vad är du? 

 

 

 

 

Av mArrA$ - 2 april 2013 02:13

Vad gör man när man inte kan sova och tankarna bara snurrar.. Kluddar lite hänne kanske. 

I morgonbitti kl 06 blir det en dusch iallafall, har lyckats rensa avloppet som var.. Stopp.. katthår kanske? mmm troligtvis efter bad av dem.. Men nu så rinner det undan igen. 

 

Idag blev jag påmind, alltså på första April.. att min Morbror dog för en herrans massa år sedan också. 1996 närmare bestämt.. jag kommer ihåg att jag trodde mamma skämtade med mej när jag kom hem från skolan och hon berättade att han fått en hjärtinfarkt. Jag var alltså 13 år nånting va? Ja, kära nån.. 

 

Försök till att hångla med John Blund nu... jag drar igen mina ögon och stänger av en stund tills klockan ringer.. 

 

Går bra nu..

God natt

 

 

Av mArrA$ - 1 april 2013 03:00

Jag överlevde Söndagen den sista Mars

 

Den handlade till största del om coca cola, soffa, solgalsögon inomhus och frossa. Ja, Gårdagen var kul! minst sagt.. (för) hög BRA musik, grymt mycket folk och mina bästa vänner. Någon?! bjöd på massa lakrits shots och gin o tonic. jag som inte brukar dricka såååå starka grejor när ja går ut... suck. Ja, då ha man ju gjort det också..

Mina tankar bestod idag av pizzan i mitt kylskåp och något annat.. konkurrensen var stenhård!

vill jag lova ;)

 

Och nu har jag då haft tvättstugan låååångt in på natten, så sussa ska jag göra i nybäddad säng. 

 

 

ZZZzzzz   

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards