Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 1 mars 2013

Av mArrA$ - 1 mars 2013 10:58

Hello hello... 


Estrellas nya Jordnötsbågar is the shit.. Ja, ligger i sängen och de får agera frukost den här Fredagsförmiddagen.. bra? eh nä.. 


Jag är 3 dagars ledig.. Kul, men samtidigt ja.. tråkigt. Mitt rastlösa väsen vrider och vänder sej under skinnet. Om jag bara kunde slappna av, njuta i nuet.. 

I morgon är dagen vi längtat efter jag och mina sköna vänner! En heldag som kommer bli huuur galen som helst!


Annars.. Jag gör inte speciellt mycket i dagsläget.. jag umgås med min "nyfunna" kärlek och njuter väl mest av tillvaron. 

Han är en bra kille


Ska slänga igång någon film och slocka till en stund.. är planen. 


Tell the world Im sleeping in a while...


 


[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards