Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 6 mars 2013

Av mArrA$ - 6 mars 2013 23:19

 

 

 

 

Jag tror att allt har en mening, det är så man utvecklas... alla möten med andra sker av en anledning. 

 

Jag menar, varför kom Daniel in i mitt liv..just då, i sin situation, i min situation? 2 Vilsna själar på ostadiga ben..och se på oss nu? Starka individer med raka mål.. jo så pass kan jag säga, jag har en trogen vän för livet, det kan jag lita på. Han har lärt mej sååå mycket, stå på egna ben.. en mycket smart man.. Vi fyllde olika behov i varandras liv just då.. 

 

Alla vi möter ger oss intryck, gör oss sårade, glada, ledsna, arga, nedstämda, spralliga, euforisk, chockade, förvånade U name it.. 

Jag har rannsakat olika delar av mitt liv och kan säga att jag lärt mej en hel del. Jag har lärt mej vad jag inte vill ha, vad jag INTE BEHÖVER..

 

De människor jag har i mitt liv just nu uppfyller och tillgodoser de bästa hos mej..  Jag blir mer och mer kräsen och kanske drar mej undan det som inte ger mej något positivt leverne 


  



God natt


[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards