Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 25 juli 2013

Av mArrA$ - 25 juli 2013 15:09

Då var stråkvällen man längtat efter hela veckan över. 

Den började med ett 8 timmars arbetspass, sedan lite stress på det och iväg.. Kvällen blev helt udnerbar som vanligt! 


Och idag skiner solen.. tyvärr ska jag iväg o jobba ikväll igen, om en 45 min rs. 

Skulle behöva sitta ute lite efter att ha legat i ett mörkt tyst rum och hållit mej i skallen till kl 13. 


Kvällen slutade dråpligt nog med att jag tappade min käreste ägodel, mitt liv, mitt allt..telefonen haha. Nä, men skämt åsido.. när ja insåg att den inte längre fanns i min ficka greps jag av panik! Har aldrig tappat telefonen förut..! När stråket var avklarat och de var dags att gå hem så upptäcker jag att den är borta.. springer och letar ööööverallt där jag vet jag var sist. Men icke.. går in på kajplats 1 åter och hör och häpna kommer barkillen fram o säger att han har en iphone i baren!? 

Jag beskriver den och jaaa.. den är funnen! 

Någon underbar människa har ( istället för att stjäla ) lämnat in den där! 

Alla jordens kramar till dej, vem du nu än är.. TACK!




Galet              


Å på plats mötte man Mr Peab himself också!  



Tack allesammans för ytterligare en oförglömlig stråkafton! 

  





[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards