Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 30 juli 2013

Av mArrA$ - 30 juli 2013 21:30

Spenderat en del av dagen i Kingsta och bästaste Don Widman..kaffe o gokaka där i sol.. nää, de va ju molningt! MEN varmt.. mmm allvarligt djupa disskussioner där mellan varven. 

 

   

 

U Know I lööööv you....    

 

Har precis betalat alla jävla räkningar man har.. de blir tamesjutton bara fler o fler och varje månad är de samma visa. Och varje månad tror jag att jag ska ha mer övers, men inte då! Men men, får se det som sååå man ha ju tak över huvudet, riktigt nice, stökigt men bahaglig och MIN egna våning.

En fin bil.. kostsam, stökig och skitig.. men ändå fin och faktiskt MIN. Två snuttegulliga katter, håriga men fina.. OCH MINA!

Ja, det är ju inte gratis.. och sen har man ju bästa smartphonen också för att inte glömma..haha mmm right...inte heller gratis! jodå, så pengarna de rullar.  

Ska försöka, om det går ta ut mina brillor jag beställt nu också.. drar mej varje månad för jag måste betala en handpenning på 800kr.. bläää.. men nya brillor måste jag ju ha! 

 

Och ja, jag klarar mej alldeles själv! Bara det gör mej lite stolt.. mmm 

  

 


[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards