Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 17 augusti 2013

Av mArrA$ - 17 augusti 2013 18:13

Ja, då var det Lördag.. planer för kvällen har jag inga, just nu. Blev bjuden till Nälden om jag kände fört men nja.. orkar inte efter gårdagen och massa annat strul.

Ja, träffade Magnus och hans tjej igår då ( jag är även bortbjuden till dem ikväll om jag ville ) men jag oooorkar faktiskt inte.. sorry. Jag är aptrött o less så, det lutar åt soffan. Ja hur som haver, mötte upp dem igår på Clarion och sen gick vi vidare på Brunkullan för att ( som vanligt ) tillsist hamna på Ungdomsnästet Plaza.. ja sen var det inget mer med det. 


Nu så gott folk är ugnen igång för 2:a gången sen i dec, kul.. jag har en paj däri! haha.. ha ju vart o handlat asamycket "mat" yeah right.. mat i all ära, mjölken och de två stackars bananerna var väl de enda man skulle kunna sätta i kostcirkeln.


Over and... 


[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards