Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 19 februari 2010

Av mArrA$ - 19 februari 2010 21:22

Eftersom jag är sjuk fortfarande så blir det som sagt ingen dans för min del ikväll.. trist, jag hade sett fram emot zlips massor.. Gillar ju dem ja!!


Jag missar skidåken också ikväll pga att jag inte har svt24!! *aaarghh* irriterande då..

Nicklas har jag skickat iväg till en kompis, de skulle se på hockeyn tillsammans.. Hockey intresserar mej inte faktiskt. Hade jag vart pigg skulel jag följt md för sällskaps skull, men inget skoj å sitta och snora brevid där ; )
Själv fick jag mej en ostkrokspåse och en mineralvatten som han var och köpte innan han for ; ) puss på mitt gulltroll då!

 



Sitter o surrar med en kompis på msn nu om allt möjligt, sakna massor...    Jag ska prata med Nicklas om att vi ska åka o hälsa på er i H-sand framöver! Nu när det börjar bli vår och allt.. Skulle va jättetrevligt!

  *kram*

 

Vi har bland annat planerat att vi ska åka med cinderella i sommar!

Man ör ju sugen på en utlandsresa innan sommaren men.. hmm det får vi se hru det blir med den saken, av olika anledningar..; )

 Sommaren kommer bli underbar vilket som..!

 

Eurosport sänder visst...

 

 

 

  

 

 

 

 

Av mArrA$ - 19 februari 2010 09:38

  


OS = Gick ju galant för vår Anja trots den hemska kraschen i förrgår!

Brons blev det iallafall.. =) Resten av gänget i skidskytte.. ja, vad håller de på med?!


Jag ska börja med en Detoxkur! En fyraveckors reningskur och få bort slagg och annat i tarmarna..( ursäkta ) hihi.. Under tiden jag kör skall jag ändra mina kost vanor drastiskt eftersom.. det ska bli spännade.

Jag känner att jag vill fräscha till min kropp invändigt nu efter att jag gått ner i vikt. Att börja ta hand om mej själv lite bättre på alla sätt och vis.. Japp Japp förhoppningsvis får jag mina produkter på Måndag och kan då starta upp =)

*längtar*

 

 

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards