Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 23 februari 2010

Av mArrA$ - 23 februari 2010 22:06

  


  



  


 



Av mArrA$ - 23 februari 2010 16:27

Man har liksom inte rört på sej ett dugg sista tiden... men NU när det är svinigt kallt ute så ska ja minsann ut o gå!! ; ) haha.. tokfia då.. Gått en timma, surrat i mobilen så tiden rusade iväg. Skööönt som f***n... =) Solen lyste även idag.. men när ja började närma mej hemmet så frös jag lite.  

I morse blev jag väckt av telefonen.. jobb! Jajameen.. kommer på en gång!.. kolla på termometern.. oj -36 grader?! alltså vad hände.. trodde det skulle bli vår nu?

 

Man kanske ska gå Ide??

 

När jag kom hem så hade hjärtat lagat lunch ( jag jobbade till 14 ) .. saftiga köttfärsbiffar, Potatis och kokta morötter.. mumms! Det glufsade jag lätt i mej.


Kan också påpeka att Detoxkuren.. fungerar! haha.. mer än så behöver ni inte veta!   Tur man har ett jobb med närhet till toalett.. *skratt* Men det är ju också tanken.. ut med skiten! ..


Nu ska ja ta mej en kopp te så man får upp värmen i kroppen! Sen faktiskt lägga mej på spikmattan en stund.. somna javisst.

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards