Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 4 maj 2010

Av mArrA$ - 4 maj 2010 17:16

  


ojoj, mycket tjat om min stackars näsa! men vaaad den ser ut idag.. varig o jävlig... urk.

En blandning mellan Shrek och Lilla My, vad får man då..= MEJ! haha.. =)

jaja, om en vecka är det glömt.. önskar man slapp gå utanför dören tills dess också men, så bra har man det ju inte.

 

Nu ska ja åka och uppdatera mitt CV hos svärmor.. ja ha ju inte ens word på denna data?! Sen ska ja skicka iväg det på ett arbete som jag mycket gärna vill ha! det ÄR svårt att knåpa ihop ett bra CV.. jag har då aldrig lyckats, undrar hur man får mottagaren riktigt intresserad?.. jag vill ju gärna sticka ut ur mängden, men vem vill inte det... och huuur gör man? Man länkar knappast till sin fjantiga blogg iallafall ; )


Sen ikväll ska jag på lite hokus pokus igen.. nämligen typ healing, ska bli spännande!

Ja må nog sätta fart nu om nånting överhuvudtaget ska bli gjort!

Ha en trevlig fortsatt kväll

 

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards