Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 11 maj 2010

Av mArrA$ - 11 maj 2010 22:24

  • Ikväll har vi varit bortbjudna på fika.. hos Nicklas ena syster Emma. Hon bjöd på rullrån, glass med smält toblerone! Mumma... =)
  • När vi kom hem så tog jag en promenad och Nicklas åkte till en kompis och såg på Hockey.
  • Efter promenaden så målade jag klar min paradhylla, så nu ska den bara få torka tills i morgon.
  • Gjort matdosa till min kära, spagetti och baconsås..
  • Sett Desperate Housewife.. spännande!!

 

 

NU blir det nattinatt o sussilull, kanske man får sej ett midnatts...

Av mArrA$ - 11 maj 2010 14:43


En man o en kvinna hade varit gifta i 30 år. De bestämde sig för att återuppleva sin bröllopsresa o åkte till Florida där de hyrde en lägenhet. På morgonen, nakna vid frukostbordet efter en het natt tittade kvinna på sin make ömt o med lidelse o sa:

-Vet du, det bränner lika mycket i bröstvårtorna på mig när jag ser dig som för 30 år sedan!

-Inte så konstigt” svarade maken.

-Den ena hänger i teet o den andra ligger i gröten!”


  

Av mArrA$ - 11 maj 2010 09:37

  

 

Inget jobb idag heller.. Och man la sej i tid OM ifall att de råks på att ringa.

Jag ska dock jobba Ons Tors och Fredag..

Har planer om att gå på kommunhuset idag och träna lite.. ta en promenad dit.

Borde isåfall gå NU medans ja är någotsånär pigg.. just.

Har fortfarande inga tennisskor!? Kul att gå i vinterskorna.. nä!

Alltså jag måste åka o kolla om ja kan hitta några sköna dojor..På Fredag kl 16 efter man slutat jobba kanske?

 

 

Nästa vecka blir det   [ mysvarning ]   

 Vi ska åka till Umeå och bo på hotell några nätter!


Hotel Aveny är Umeås modernaste och mest designade hotell. Det ligger mitt i centrala Umeå och är designat för dig som söker ett modernt internationellt boende med höga krav på standard och service.

Här blandas teknik, färg och funktion till spännande miljöer. Hotellets smakfulla och inspirerande sviter erbjuder dig även jacuzzi och bastu.

Som gäst har du tillgång till gratis trådlöst internet, hotellets sköna och bekväma loungebar, puben Pipes Of Scotland och Restaurang Angelini, inspirerad av det italienska och amerikanska köket. Vi erbjuder hotellets gäster kostnadsfri träning på stans fräschaste gym Formtoppen som ligger i samma hus.

 

                   

 

Underbart.. Då ska vi också hälsa på våran vän Lina som bor där! Inte varje dag man har ärende till Umeå så, det gäller att passa på.    

Mys

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards