Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 8 maj 2010

Av mArrA$ - 8 maj 2010 17:11

It´s all about Coffee..

   Sitter med en nybryggd kopp Zoega i handen.. eller okej, inte just nu då.. i handen alltså, ja skriver ju med bägge händerna och då.. jag menar. ärsch..

Vi använder ju oss av en perkulator  

som ja dessutom inte är bästa vän med.. funderar på att köpa en pressobryggare?

  

eller en riktig kaffe maskin.

  

 

 Vad föredrar du?

kanske en vanlig hederlig

  

Du kanske inte ens dricker kaffe? vad vet jag..  

Jag bara äääälskar Cafe latte!!

  

Så det ultimata vore ju att införskaffa oss en kaffemaskin.. Då kan man skumma mjölkken så det blir mumms filibabba!



Lite kaffe.. o lite annat

Vad får man då?   


Av mArrA$ - 8 maj 2010 11:48

Nu ÄÄääntligen har jag plockat fram den kreativa sidan inom mej ; ) Äh.. nu ska det målas för fulla muggar, mycket ska bli vitt vitt vitt!

Vi tog som ett litet testprojekt igår till att börja med, vårt mkt gamla.. fuuula bord som införskaffades i ÅNN! haha.. ja, många som har kul åt den resan va ; )

Det bär av till garaget, tack o lov att man iallaafall har ett sånt i sådant läge.

På med "blåställe´" Allvarligt.. nästan ny och oandvänd sedan Gymnasiet..

it´s perfect!


  

Snacka om missmatch ursch ursch..Fula golv, tapeter, åh fan.. ostädat ? ; )

marras in action..      

  

Den som spar han har.. ! =D


NU ska ja ut och måla ett lager till, torka i 8 timmar.. sen får vi se om det måste göras en gång till efter det.


So Long..

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards