Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 6 maj 2010

Av mArrA$ - 6 maj 2010 21:10

När det kommer till försvarslösa barn och djur är sorgen inom mej total.

De fega kräk som ger sej på dem som inte kan försvara sej, visar inget annat ett grava tecken på psykiska problem anser jag.

I Krokom häromdagen har det skett ett vidrigt fall av djurplågeri..

 Katten Snobben råkade befinna sej på fel ställe vid fel tidpunkt, och det gav kisse men för livet.

Kan nästan garantera, hade jag gått förbi och sett vad som pågick..skulle jag med stor sannolikhet gjort mej skyldig till misshandel.. av minderårig dessutom! Då de jävla ynglingarna var kring 13 år?!


Den ena killen höll fast katten, medans den andre kastade smällare på den!?

Tack och lov gick en kvinna förbi som visste vem som rådde om kisse, sprang genast in till henne och vrålade vad som hände med Snobben!.. När de kommer ut ligger han där orörlig i diket.. Han är totalt förlamad av chock.

Stackars liten..*snyft*

 

Sådana här  " barn" "ungdomar" Som är kapabla att göra en sådan sak.. de växer upp och blir riktiga monster som är kapabla till det mesta i livet! tror jag.. Barn tycker om djur..? OM inte föräldrarna lärt dem annat. Att göra sådana här handlingar visar bara att man har ren ondska inom sej, att tro man kan ge sej på dem som inte kan försvara sej.

 

Jag blir så ledsen och förbannad när jag hör sånt här... åhhh.

Hårdare straff vid djurplågeri!

 

  

 

HUR KAN NÅN VILJA SKADA MEJ?


Av mArrA$ - 6 maj 2010 18:24


Igenom Glaskupan

 

 


Monegi Napuksalg ?



Betyder?

Av mArrA$ - 6 maj 2010 00:53

Nejnej, vad sånt här är äckligt jobbigt.. lägger mej, stiger upp.. lägger mej igen..stiger upp *suck* 

James Bond.. ja menar, John Blund vägrar besöka mej ikväll verkar det som. Borde vara asatrött vid det här laget dessutom då man har jobbat hela dagen. Inte nog med det så ska man ju upp kl 06 o jobba vidare igen.. hur ska man orka det då?

 

Snart slutar gubben arbeta också.. om en halvtimma är väl han hemma skulle jag tro.  Han har med sej en present hem till mej ikväll =)

Något jag tjatat till mej, som jag vill haaaa.. Och som jag ska måla och göra finfin.

Vad kan det vara tro?.. ; ) hihi..

 

Nä fy sjutton.. o huvudet värker som aldrig förr, varför?

Aj aj..

 

 

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards